zaterdag 1 augustus 2015

Er gaat iets veranderen!


Een paar weken gelede besloot ik om een van de twee laptops vanuit de woonkamer naar mijn beauty/blog kamer te verhuizen! Ik merkte dat ik tijdens het maken van artikelen steeds afgeleid raakte en dacht zo productiever te worden! Dit blijkt zo te zijn en daarom gaat er iets veranderen.


Al tijden mis ik het delen van beauty op mijn site. Ik plaats nu een keer per week een review en een keer per week een fotd, maar daar blijft het ook bij! Voordat ik mijnleveninbeeld begon had ik een beautyblog waar ik iedere dag twee artikelen publiceerde. Snijden in de huidige onderwerpen wou ik niet doen, want dan zou ik die dingen gaan missen, dus daarom komt er een artikel per dag bij! Ik ga dus 3 artikelen per dag maken en de artikelen worden ook uitgebreider!  


De onderwerpen zullen per dag vast staan en de tijden zullen iets veranderd gaan worden. Vanaf nu post ik namelijk om 6:00, 13:00 en 17:00. De onderwerpen die online gaan komen zijn:

Maandag:
Mijn leven in beeld
Eotd
Zwangerschapsweek

Dinsdag: 
Review verzorging
Footdotd
Overige zwangerschap

Woensdag: 
Recept
Plog
Buikfoto

Donderdag: 
Review make-up
Notd
Overige zwangerschap

Vrijdag: 
Jantina
Samen
Jantina

Zaterdag: 
Overige
Fotd
Gekocht en gekregen

Zondag:
Review nagellak
Ootd
Overige zwangerschap


Wat vinden jullie van deze verandering?