zondag 16 augustus 2015

Nyc Fancy dotty 005 Nolita's lolita


Tijdens een actie bij de Kruidvat van een paar weken terug kocht ik dit speciale lakje van Nyc. Hij komt uit de Fancy dotty lijn, is lichtblauw van kleur en heeft zwarte stippen in verschillende grote's. Een bijzondere lak dus!


De lak heet 005 Nolita's lolita en het flesje bevat in totaal 9.7 ml! Dit is de standaard hoeveelheid van de potjes nagellak van Nyc. De lak is in totaal 30 maanden houdbaar en kost €2,49.


Ik bracht twee laagjes van de lak aan. De lak droogt op een normaal tempo en na de twee laagjes is hij zo goed als dekkend.


Over de houdbaarheid van de lak ben ik heel erg te spreken! Ik heb hem zeker 5 dagen kunnen dragen en dat vind ik een lange tijd. Ik denk dat ik op dit moment lakjes sowieso langer draag omdat mijn nagels heel sterk zijn.

Het effect van de lak met de stipjes vind ik erg leuk. Doordat je meerdere laagjes hebt aangebracht worden een paar stipjes grijzig van kleur. Erg leuk!



Wat vind jij van dit lakje?