zondag 30 augustus 2015

Ootd wind in Lemmer


Vorige week zondag was het heerlijk weer! Het was zo'n 26 graden en er stond veel wind een ideale dag om het water op te zoeken. We waren nog nooit in Lemmer geweest, dus we besloten om daar heen te gaan om het stadje te bezoeken en langs het water te wandelen .
We schoten hier wat outfit foto's en hoewel de wind veel foto's heeft laten mislukken kon ik er toch nog wat foto's uithalen voor een outfit of the day!


De broek die ik draag is een zwangerschapsbroek van de Prentatal. Ik kocht deze in de Sale voor 15 euro en hij zit echt heerlijk. Ik heb hem ook al in het blauw en ik draag ze allebei elke week.

Onder de tuniek draag ik een zwarte basic van de H&m. Deze basic tops draag ik al jaren elke dag, maar ik merk dat ze nu toch wel wat aan de korte kant worden. Iemand tips voor waar ik langere kan vinden voor een betaalbare prijs.

De tuniek heb ik al jaren en ik kocht deze ooit bij de Vero moda in de sale. Ik geloof dat hij toen een €7,50 was.

De ballerina's die ik eronder draag zijn van de vanHaren en kocht ik ook in de sale. Deze kosten €8,45. Ik heb ze eerder ook al in een andere kleur gehad en ik heb ze nu in het bordeaux rood op het oog. Leuk voor het najaar!


Ik draag er voor de rest geen sieraden bij op mijn trouwring na. Die draag ik dag en nacht! De make-up look die ik op heb konden jullie gisteren in het artikel van 13:00 zien!


Wat vind jij van deze outfit?