dinsdag 11 augustus 2015

Foodotd 10 augustus Ijsjes


Ik ben de laatste tijd niet echt trots op mijn eetgewoontes en ook gisteren was een dag die ik qua eten niet te vaak wil en moet doen! Ik heb weinig voedzame voedingsmiddelen gehad en vooral veel ijsjes gegeten!

Ontbijt: 


Ik ontbeet met 2 beschuiten met kaas en boter. Ik moest rond 12 uur de deur uit naar mijn werk en dan ontbijt ik vaak wat lichter zodat ik vroeg kan lunchen.

Tussendoor: 


Om 11 uur is het tijd voor een tussendoortje! Tijdens het boodschappen doen had ik kaasstengels meegenomen en daar nam ik er een van samen met een beker melk!

Lunch: 


Als luncht eet ik twee witte boterhammen met een koud gebakken ei. Mijn moeder maakte dit vroeger altijd als we gingen zwemmen en ik blijf het lekker vinden.

Tussendoor: 


Op mijn werk eet ik in de pauze een bakje met rode druiven!

Avondeten: 


We beginnen met vis. Hierover zit een citroen-dille sausje.


Daarna eet ik spinazie met ei, maar na een paar happen smaakt het me al niet meer. Ik geef de rest aan mijn man. En hij zet de airfryer aan voor wat patatjes.


Tussendoor eet ik een frambozen ijsje.


En klaas zijn de patatjes. Wederom teveel, dus ik heb weer wat aan mijn man doorgeschoven. Ik eet ze met wat mayonaise.

Tussendoor: 


Rond een uurtje of 8 neem ik een glas cherry cola. Zo lekker!


Later op de avond eet ik nog een stuk of 3 ijsjes *schaam*

Door de dag heen drink ik enkel water. Ik probeer te minderen met de ranja!


Wat is jou favoriete ijs?