maandag 17 augustus 2015

Eotd colourfull and nude


Ik maakte vanochtend een ooglook waarbij ik twee kleurrijke oogschaduws combineerde met een nude tint! Het resultaat een kleurige ooglook die opvalt, maar toch subtiel is!


De merken die ik voor deze ooglook heb gebruikt zijn Casuelle, Catrice, Hema, Essence, Luminelle en Nyc!


Ik begon met het aanbrengen van twee kleuren uit het Casuelle palette! Eerst bracht ik de paarse kleur aan met de platte oogschaduw kwast van de Hema. Ik bracht deze aan in mijn ooghoek. Op de rest van mijn bewegende ooglid bracht ik de blauwe kleur aan. Dit deed ik met een platte oogschaduw kwast van Essence.


In mijn crease bracht ik met de Essence blending kwast een hele lichte nude kleur aan met een subtiele glinstering.


Ik had iets last van fall out, dus dit waaide ik weg met de waaierkwast van de Hema. Op mijn wimpers bracht ik de Nyc mascara aan en op mijn waterlijn het zwarte Luminelle oogpotlood.





Wat vind jij van deze ooglook?