zaterdag 29 augustus 2015

Shoplog Leeuwarden


Sinds ik zwanger ben heb ik op 3 positiebroeken na niks gekocht en nu ik op de helft ben van mijn zwangerschap was ik toch echt toe aan wat nieuws! Tijd om te gaan shoppen. Twee weken geleden gingen mijn man en ik samen naar Leeuwarden.




Bij een boetiekje waarvan ik de naam niet meer weet kocht ik dit mooie mintgroene vest! Hij heeft een soort blokjes print en ik vind vooral de kleur erg mooi! De mouwen zijn 3/4 qua lengte en hij koste €17,99. De maat is one size.


Bij de Paris 2day hadden ze 50% korting op de hele collectie en ik had een waardebon van 5 euro korting, dus ik moest wel wat kopen! Ik kwam dit leuke mouwloze overgooier tegen met een mooie zacht roze kleur. Ook dit is een one size en deze koste me nu nog maar 4 euro. 


Ik liep voor de eerste keer bij de Superstar naar binnen en wat een leuke winkel zeg! Ik heb een boel dingen gepast, maar het zat me toch allemaal niet echt naar het zin. Mijn buik past niet overal meer in. Ik kocht enkel deze bolero met wijde mouwen. De print is wat drukker en de stof is heel dun. Deze was ook in de Sale met 50% korting en koste me €17,45. Ik nam maat L mee. 


Ik kocht bij Prenatal twee shirts met lange mouw en de tekst: Live life love laugh and be happy forever. Deze waren in de aanbieding voor 2 voor 25 euro. Eentje kost €14,99 en ik nam hem in paarse kleur en in het zwart mee in maat L.


Ook kocht ik deze mooie mintgroene tas bij de Prenatal voor €1,99.


Koop jij liever kleding in de Sale of van de nieuwe collectie?