donderdag 6 augustus 2015

Essence lipstick 13 Love me


De lipsticks van Essence met een zwarte huls vind ik verrassend goed voor de prijs die je ervoor betaald. Ik heb er al vrij veel in mijn stash, maar ik kon het toch niet laten om laatst nog een nieuwe kleur te kopen. Het is 13 love me geworden.


Love me zit dus in een zwarte huls en dat ziet er strak uit. Ik vind het een leuk detail dat er een rand omheen zit met de kleur van de lipstick. Zo kun je de kleur die je zoekt makkelijker vinden in je stash. In de huls zit in totaal 3,8 gram lipstick en hij is 24 maanden houdbaar.


De kleur van de lipstick is roze en op de lipstick zit een e van Essence gedrukt. Wederom een leuk detail.


Bij het maken van de swatch valt me op dat de lipstick niet heel hard is, maar ook niet romig. Een fijne substantie als je het mij vraagt. Het pigment van de lipstick is goed en ik vind de kleur erg mooi.


Helaas valt de lipstick met dragen toch wat tegen. De kleur vind ik erg mooi en hij voelt fijn aan, maar de kleur blijft er helaas maar heel kort opzitten!



Wat vind jij van de zwarte hulzen lijn van Essence?