maandag 3 augustus 2015

Eotd Celestial


Vandaag laat ik weer een keer een ooglook zien en wederom eentje die goed opvalt. Ik combineerde paars met blauw en dat gaf wel een verrassend effect. Ook gebruikte ik weer eens oogschaduw op mijn waterlijn. Dat was ook alweer lang geleden.



Alle oogschaduw kleuren die ik heb gebruikt komen uit het Celestial palette van Sleek. Dit palette is veelzijdig qua kleuren en bevat zowel matte, metallic als glinsterende finishes!


Ik begon met het aanbrengen van de paarse kleur met een platte kwast van de Etos. Deze kleur heet Saturn's king en geeft nogal veel fall out. Daarna bracht ik in de crease aan de kant van mijn ooghoek Lunar aan. Dit is een metallic blauwe kleur en mijn favoriet van het palette. Ik bracht deze aan met de blending kwast van Essence en met diezelfde kwast bracht ik ook de Eclipse aan. Dit is een goud bruine tint. Tot slot bracht ik met een eyeliner kwast van Catrice Galactic aan. Dit is een zilveren kleur.

De fall out waaide ik weg met een waaierkwast van de Hema en op mijn wimpers bracht ik de Nyc mascara aan met de paarse huls.




Welke oogschaduw finish draag jij het liefst?