dinsdag 18 augustus 2015

Foodotd 17 augustus vlees


Het gezonde eten wil nog steeds niet echt lukken. De zwangerschap doet zoveel met mijn smaak. Dingen die ik eerst heel lekker vond vind ik nu niks meer en soms heb ik ergens heel veel zin in, maar dan staat het toch ineens tegen. Gisteren was een rare dag qua eten en niet echt gezond.

Ontbijt:

Bruin brood eten lukt nog steeds niet echt, dus dan maar wit en wederom met pure hagelslag! Dit heb ik heel lang niet gegeten en tegenwoordig eet ik het meerdere keren per week. Ik dronk hier een glas sinaasappelsap bij. 



Tussendoor:

Ik dronk een glas drinkyoghurt met frambozen smaak.


Lunch: 

Ik had helemaal geen honger en at enkel een schaaltje vanille vla.


Tussendoor: 

Ik vind het altijd lastig wat ik mee moet nemen als gezond tussendoortje naar mijn werk. Een banaan is regelmatig de keuze en zo ook nu.


Avondeten: 

Mijn man belde me met de vraag wat ik wou eten. Hij at enkel vlees, want dat was over van de bbq bij mijn vader. Ik besloot ook een extra stuk vlees te nemen en daarbij boontjes te eten. Het vlees is een cordon blue en een kip champignon schnitzel. Zo lekker!




Tussendoor: 

Rond half 9 besloot ik een Latte macchiato caramel te maken in de Dolce gusto en ik nam er een lekkere stroopkoek bij. Ook dronk ik later op de avond nog twee glazen cassis. 




Ik dronk verder door de dag heen water.


Ben jij een gezonde eter?