dinsdag 18 augustus 2015

Gekocht en gekregen week 19


Het is ondertussen al lang zaterdag geweest, maar vier hele dagen later is hij dan toch online! Het artikel waarin ik laat zien wat ik in week 19 van de zwangerschap heb gekregen. Normaal film ik het vaak, maar het was niet zoveel, dus ik besloot er een foto artikel van te maken!


Bij een drogist hier in de buurt zag ik dit super leuke speentje van Lief met 50% korting liggen! Deze koste nu nog maar €2,99 en ik kon hem niet laten liggen!


Ik kreeg van mijn moeder dit leuke, vrolijke en zomerse setje! Dit is maat 74 en ik verwacht dat de baby dat rond augustus heeft! Het broekje heeft een hele felle kleur, maar dat was helaas lastig vast te leggen op de foto. Ze heeft deze items bij de Hema gekocht.


Bij de Kruidvat was er een actie met alle groot verpakkingen luiers 3 voor 25 euro. Ik besloot 3 pakken in maat 2 te halen! Ik vroeg mijn man voor hoelang hij dacht dat dit was en hij schrok best toen ik zei dat het slechts voor een maand was!


Heb jij veel luiers ingeslagen voordat je baby geboren was?