zaterdag 22 augustus 2015

Blog mededeling


Zoals jullie wel gemerkt hebben is er de laatste tijd niet veel structuur te vinden op mijn blog en het leek me verstandig om daar even wat duidelijkheid over te geven. Ik vind het heel vervelend en hoop dat er snel gewoon weer 3 artikelen per dag online gaan komen.

Er is op dit moment een hoop aan de gang waardoor het even allemaal niet lukt.

Zwangerschap:
Zoals jullie wel weten ben ik op dit moment bijna 21 weken zwanger en dat vind ik natuurlijk geweldig, maar helaas vergt het lichamelijk wel veel van me. Ik ben na een dag werken kapot en als ik een dagje vrij ben dan ga ik vaak in de middag nog een middag dutje doen om bij te tanken! Ik stap in de avond vaak rond half 10 al in bed en als ik s'ochtends wakker wordt dan voel ik de vermoeidheid nog steeds. 

Oom overleden:
Vorige week zaterdag kreeg ik terwijl ik een artikel aan het maken was telefoon van mijn moeder. Mijn oom die al jaren kampt met nierproblemen is overleden. Zelf heb ik hem al jaren nier meer gezien, maar voor mijn moeder was het een grote schok. Emotioneel was ze er gebroken van en ik ben meteen naar haar toe gegaan! Afgelopen donderdag was de crematie. 

Virus: 
Ondertussen hebben we al 3x keer last gehad van een virus op de computer en het is een hardnekkige! Gelukkig lijken de problemen daarmee verholpen, maar vervelend was het wel. 


Dit weekend ga ik proberen even een voorraadje te maken zodat ik weer wat voorloop met de artikelen, maar ik kan niet beloven dat het niet weer voor gaat komen dat er geen artikel online komt. Ik ga mijn best doen! Ik probeer om vanaf maandag weer te posten en dit weekend zal mijn blog dus even stil liggen.