maandag 31 augustus 2015

Eotd Starlight blue


Vanochtend besloot ik een ooglook te maken met twee oogschaduwmono's die ik al heel lang niet meer heb gebruikt! Beide van Catrice en de ene is bruin/creme van kleur met veel glitters en de andere is heel donker blauw.


De blauwe oogschaduw is van Catrice en heet 270 Indigo blue. Ik bracht deze met de platte oogschaduw kwast van de Hema aan in mijn ooghoek. Op de rest van mijn bewegende ooglid en in mijn crease bracht ik de bruin/creme kleur aan. Deze oogschaduw heet 02 Starlight diamonds en ik bracht hem aan met de blending kwast van Essence.

Zoals bijna altijd bracht ik op mijn wimpers een zwarte mascara aan. Deze keer was het de Nyc Bog bold mascara met de roze huls. Op mijn waterlijn bracht ik een oogpotlood van Luminelle aan met een zwarte kleur.





Wat vind jij van deze ooglook?