maandag 31 augustus 2015

Mijn leven in beeld week 35 Rommel in huis



De afgelopen week voelde ik me zoekende! Ik was moe en er kwam weinig uit mijn handen! Wel zijn we maandag meteen aan de slag gegaan met de babymeubels in elkaar zetten die s'ochtends waren bezorgd. 
Maandag 24 augustus: 

De wekker stond om half 7, want de baby spullen van de Baby-dump konden vanaf toen geleverd worden. Om 10 over 6 rommelde mijn man aan mijn wekker, dus ik werd wakker. Hij kon later na het werk, dus ik nog wat langer doorslapen. Om half 8 ging ik uit bed. 


Om 10 voor 8 waren ze er!


Binnen 10 minuten stond de woonkamer vol met dozen! Toen de bezorgers weg waren keek ik mijn man lief aan. Hij wist genoeg. De kinderwagen moest alvast uit de doos! Helaas kwamen we erachter dat de kinderwagen bak er niet bij zat. Ik heb er om half 9 meteen achteraan gebeld en ze gaan het na sturen. Ik pakte ook meteen de autostoel uit.


Daarna ging aan de slag met bloggen. Eerst bezocht ik wat andere blogs en daarna ging ik voor mijn eigen blog aan de slag. Ik maakte deze eotd en combineerde hem met een bruine lipstick.

Om 12 uur vertrok ik naar het werk. Rond 7 uur was ik weer thuis en na het eten gingen we de kledingkast en de commode in elkaar zetten! Helaas bleek ook van de commode een lade kapot te zijn. We beller er maar weer achteraan.

Om kwart over 10 waren we klaar en nadat ik nog even heb gezeten gingen we naar bed.

Dinsdag 25 augustus: 

Rond 8 uur werd ik wakker.



Het eerste wat ik deed was naar de babykamer lopen en een foto maken van de kast! Ik stuurde hem door naar Jantina en poste hem op Instagram. Ik vind het zo leuk al die kleine kleertjes! 

Rond half 10 stapte ik op de fiets om naar de verloskundige te gaan voor de controle. Alles was goed, maar ze raadde me wel aan om de fysio te bellen voor mijn bekken! Toen ik thuis kwam keek ik een film op Netflix en ondertussen tikte ik een artikel. Ook maakte ik een plan voor de middag. Ik maakte schoon in huis. Wat hard nodig was. 


Ook maakte ik me op met een make-up palette voor een review artikel. De lipstick knalt goed van het scherm zeg!

Ook nam ik 3 filmpjes op en deed ik nog andere dingen voor mijn blog.


Ik deed een poging om zelf buikfoto's te maken, maar helaas werden ze niet scherp. Wel schrik ik van de grote van mijn buik (hij is in de avond altijd meer opgezet).

Rond half 6 ging ik in bad liggen en daarna maakte ik een loempia voor het avondeten. S'avonds tikte ik wat blogs en keek ik filmpjes op Rtl gemist en YouTube.

Woensdag 26 augustus: 

Ik moest de hele dag werken en we aten s'avonds salade met aardappelkroketjes! Zo lekker.


Donderdag 27 augustus: 

Ik moest wederom de hele dag werken.


In de pauze trakteerde een collega op gebak! Zo lekker! Ik ben de laatste tijd helemaal gek op zoete dingen, dus dit was perfect. Na het werk hebben we wat gegeten en verder heb ik niet zo veel gedaan. 

Vrijdag 29 augustus: 

Ik moest vandaag enkel de avond werken, dus ik begon de ochtend rustig. Mijn man was druk bezig met slopen en breken in de keuken, maar ondanks het lawaai viel ik wel weer in slaap. Rond half 11 werd ik wakker omdat ik gebeld werd en ik besloot in bad te gaan.


Toen ik me ging opmaken maakte ik mijn favoriete foundation van dit moment op. De Gosh lift me up foundation. Deze zit ook niet meer in het assortiment.



Ik koos ervoor om een paarse ooglook te maken en ik combineerde hem met een lieve roze lipstick. Daarna dook ik mijn kast in om te kijken wat ik nou weer aan zou trekken! Het moest overdag kunnen, maar mijn buikband van het werk moest er ook bij passen.



De uiteindelijke look.

Ik moest werken van 5 tot 9 en na de tijd had ik zo'n honger! Ik at 4 boterhammen en keek series en youtube. Om half 12 gingen we naar bed.

Zaterdag 29 augustus: 

Ik stapte al vrij vroeg op de fiets naar de stad en slenterde lekker rond.


Ik kocht wat kleding en deze 3 flesjes nagellak. Rond 12 uur maakte ik mijn lunch klaar en daarna ging ik naar mijn moeder toe. Ik had in de planning om een uurtje te blijven, maar uiteindelijk ging ik er pas rond vier uur weer weg. Mijn man moest werken en kwam rond 5 uur weer thuis. We gingen samen even naar de Karwei en daarna naar zijn moeder om haar nieuwe laminaat vloer te bekijken. Ondertussen was het al kwart voor 7, dus we besloten bij de cafetaria wat te eten. Om kwart voor 8 stapten we op de fiets naar een vriend van ons en rond 1 uur waren we weer thuis. Ik was moe en hoopte eindelijk naar bed te gaan, maar mijn man had wat teveel gedronken, dus we besloten nog maar even te wachten. Rond 2 uur gingen we naar boven.

Zondag 30 augustus:  

Om 9 uur werd ik weer wakker. Een korte nacht, maar voor mij is dit uitslapen.


Overdag heb ik weinig gedaan. Ik had mega veel last van rondvliegende hormonen en irriteerde me aan alles en iedereen! Gewoon niet mijn dag.


S'avonds troostte ik mezelf met een schaaltje ijs! Ook keek ik van luizenleven naar luiers! Een aanrader voor toekomstige moeders en ik tikte wat blogs. 


Hoe was jou week?