dinsdag 4 augustus 2015

Trind hand repair


Vandaag een review van een product dat ik al een lange tijd gebruik. In de laatste wintermaanden heb ik hem heel veel gebruikt en nu heb ik hem sinds een weekje weer tevoorschijn getoverd, omdat ik last heb van velletjes op mijn hand.


De handcrème is niet een gewone handcrème, maar een met een reparerende werking. Hij bevat verschillende vitamine's die een verzorgende werking hebben!


De handcrème zit in een witte tube en in totaal zit er 75 ml product in. De dop is bruin van kleur en de tekst is er op gedrukt met grijs en goud. De handcrème is 12 maanden houdbaar.


De crème heeft een normale structuur en hij trekt snel in. Na gebruik ruiken mijn handen heerlijk naar een verzorgende geur die moeilijk te omschrijven is. Mijn handen blijven uren lang zacht aanvoelen en bij langdurig gebruik merk ik dat het zeker een reparerende werking heeft.


De Trind hand repair crème is een wat duurder product en hij is te krijgen bij verschillende drogisterijen voor zo'n 13 euro! Zelf heb ik hem in een reparerende set van Trind gekocht.


Gebruik jij wel eens handcrème in de zomer?