zaterdag 1 augustus 2015

Fotd Garden of eden


De laatste weken pak ik iedere keer als ik een wat uitgebreide look wil maken een palette van Sleek erbij. Deze keer wederom een fotd met oogschaduw van dit bekende merk en wel uit het Garden of eden palette.


Naast Sleek gebruikte ik ook een boel andere merken namelijk: Mac, Action, Gosh, Mua, Ecotools, Ebelin, Max en more, Essence, Catrice, Hema, Luminelle en Nyc.


De foundation die ik aanbracht heet Lift me up! en is van Gosh. Ik bracht deze aan met een make-up sponsje van de Action. Ik poederde dit af met de Max en more poeder en dit deed ik met de poederkwast van Ebelin. Op mijn wangen bracht ik met de Ecotools blush kwast de blush Love thing van Mac aan.


Op mijn lippen bracht ik een Glossy lipstick van max en more aan. Deze heeft een mooie neutrale kleur en is daardoor makkelijk te combineren.



Op mijn ogen bracht ik vier verschillende oogschaduw kleuren aan. Ik begon met het aanbrengen van de groene kleur in mijn binnenste ooghoek. Dit deed ik met een platte oogschaduw kwast van de Hema. Daarna bracht ik op het andere deel van mijn bewegende ooglid de lichtroze kleur aan met een blending kwast van hetzelfde merk. In mijn crease bracht ik een donker bruine kleur aan met de platte oogschaduw kwast van Essence. Vlak daarboven bracht ik de andere bruine tint aan met de kwast van Catrice.

Ik had wat last van fall out, dus dat waaide ik weg met de waaier kwast van de Hema. Tot slot bracht ik op mijn wimpers de Nyc mascara aan en op mijn waterlijn het Luminelle oogpotlood.





Wat vind jij van de oogschaduw paletten van Sleek?