woensdag 12 augustus 2015

Plog 11 augustus ziekenbezoek


Gisteren moest ik een halve dag werken en daarna ben ik naar een collega geweest die onverwachts in de ziekte wet is beland. In de avond was ik moe. Ik deed nog wat kleine dingetjes in het huishouden en tikte ik twee artikelen!


Om 7 uur ging de wekker en Bols lag op het voeteneind. Hij was gisteravond niet thuis toen we gingen slapen en s'nachts kon ik hem ook niet ontdekken. Ik vind dit altijd fijn wakker worden!


Om 8 uur moest ik naar het werk toe, dus nadat ik op mijn telefoon even de berichtjes bij langs ging maakte ik me klaar. Ik draag op mijn werk vaak wat rustigere make-up.


Ik was om 1 uur vrij en reed naar een collega van me toe gewapend met een mooie bos bloemen. Ze heeft 12 dagen in het ziekenhuis gelegen en een beste klap gehad! Tijd om op ziekenbezoek te gaan! Gelukkig knapt ze alweer wat op.

Tegen vijf uur stap ik in de auto om naar huis te gaan. Eenmaal thuis zit mijn man al op me te wachten. Mooi op tijd. 

Na het eten doe ik was kleine klusjes in huis en bereid ik wat blogposts voor. 


Om 8 uur spring ik onder de douche!


Ik gebruik daar deze producten. Ik vind de producten van Balea altijd erg fijn en goed te betalen. Ook de Europrofit conditioner van Kruidvat vind ik top! Deze kost nog geen 40 cent.


Als avond snack neem ik eerst ijs en een paar uur later nog wat fruit.

Rond 10 uur duik ik mijn bed in. Het is weer mooi geweest voor vandaag!


Welke producten gebruik jij op dit moment onder de douche?