maandag 10 augustus 2015

Eotd wespennest


De ooglook die ik vandaag laat zien doet me denken aan een nest vol met wespen. Ik combineerde zwart met een gele tint en tijdens het blenden werd het een mooie gouden combinatie. Weer een opvallende look, maar ik hou er van.


De oogschaduws die ik voor deze ooglook heb gebruikt komen uit het Sparkle 2 palette van Sleek. Ik heb dit palette al best een tijdje, maar op de een of andere manier trok het me niet aan om hem te gebruiken. Zonde want hij is zo mooi.

Als eerst bracht ik op mijn bewegende ooglid de zwarte kleur aan met een platte oogschaduw kwast van Essence. In mijn crease bracht ik daarna de gele kleur aan met een platte kwast van de Kruidvat. Pro 11 heet die! Ik blende de gele kleur samen met de zwarte tint. In mijn ooghoek en op mijn waterlijn bracht ik de zilver grijze tint aan. In mijn ooghoek deed ik dit met een blending kwast en op mijn waterlijn met een lip penseel van Ecotools. Deze is perfect voor het aanbrengen van oogschaduw op de waterlijn omdat hij heel dun is. Zo kun je preciezer werken.

Helaas had ik wel wat last van fall out, dus dat waaide ik weg met de waaier kwast van de Hema en op mijn wimpers bracht ik tot slot nog de Nyx Big bold mascara met de paarse huls aan.





Wat vind jij van deze ooglook?