vrijdag 7 augustus 2015

Project positief tag


Ik hou van mensen met een positieve instelling! Zelf probeer ik dit dan ook zoveel mogelijk te zijn. Laatst kwam ik op de blog van Dagmar een tag tegen over 'project positief'. Samen met Paola heb ik deze tag ingevuld en hier kunnen jullie onze antwoorden lezen.

Wat is jou favoriete quote en waarom?
Jantina: Carpe diem, pluk de dag! Ik vind het zonde om een dag te verspillen aan niks doen. Iedere dag geeft wel wat moois en hier moet je dan ook van genieten!
Paola: Wees jezelf er zijn al anderen genoeg! Doe wat jij leuk vind en trek je niet aan wat anderen ervan vinden.


Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Jantina: Er zijn eigenlijk wel verschillende dromen die ik zou willen realiseren. Ik zou graag willen reizen en wat van de wereld willen zien. Ook zou ik daar graag me in willen zetten voor goede doelen die zich richten op kansarme kinderen.
Paola: Ik zou graag een boerderijtje willen kopen en dan allemaal dieren zoals geiten, kippen, en een hangbuikzwijntje willen hebben. Daarnaast verbouw ik dan groenten en van die producten maak ik andere producten die ik dan weer verkoop.


Wat betekend geluk voor jou?
Jantina: Geluk kan eigenlijk alles zijn. Maar voor mij gaat het meer om te genieten van de mooie momenten, leuke dingen en de mensen om je heen.
Paola: Lieve mensen om me heen hebben. Het zit vaak in de kleine dingen.


Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Jantina: mijn vriend en mijn zoontje. Ieder op hun eigen manier. Ik kan gewoon niet sacherijnig zijn met hun in de buurt.
Paola: Mijn man en ik kan heel blij worden van muziek. Geen persoon, maar wel iets wat mij blij kan maken!



Voor wat mogen we jou s'nachts wakker maken?
Jantina: Ik slaap dan het liefst! Maar voor een knuffel mag het altijd. Maar hangt er wel van af van wie! Haha
Paola: Op dit moment voor Mac Donalds! Daar smacht ik echt naar de laatste weken!


Waardoor kreeg je voor het laatst een lach bui?
Jantina: Laatst had mijn zoontje voor het eerst de slappe lach! Echt zo schattig. Het mooiste geluid ter wereld haha!
Paola: Door een facebook account genaamd klantenservice. Deze nep klantenservice reageert op echte klachten. Heel flauw, maar ik lag helemaal in een deuk!


Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Jantina: ongeveer twee jaar terug heb ik een keuze gemaakt waardoor heel mijn leven veranderde.  Ik besloot voor mezelf te kiezen en ook al was dit niet makkelijk, ben ik zo blij dat ik het heb gedaan!
Paola: Geen idee eigenlijk.


Welke boodschap zou je aan anderen mee willen geven?
Jantina: Wees altijd jezelf want je bent goed zoals je bent! En het volgende:
Bron: Pinterest 

Paola: Geniet elke dag. Het kan maar zo de laatste zijn! Doe geen dingen tegen je zin en maak je eigen keuzes.


Wat is jou favoriete quote?