zaterdag 29 augustus 2015

Gekocht en gekregen week 21


In week 21 van de zwangerschap kreeg ik een tas met babykleding van een collega waar ik de dingen die ik leuk vond uit mocht halen en ik kocht een tweedehands winterjas van Mamalicious voor maar 15 euro!



Wat ik kreeg van mijn collega: 


Om te beginnen dit leuke jurkje met een witte legging in maar 68! Deze is nog helemaal nieuw en het kaartje hangt er zelfs nog aan. Ik vind het een vrolijk jurkje en hij komt van de C&A.


Dit rokje is van Prenatal en het is een maat 56. Ik had nog geen spijkerrokje in die maat en vind het een leuke! Niet zo stijfjes, maar uitlopend en met leuke details. Er zitten 8 roze hartjes op en ik denk dat ik hem ga combineren met een legging in die kleur.


Geel is normaal niet echt mijn kleur, maar dit jurkje vond ik leuk! De legging heeft dezelfde print en kleur als het jurkje en hij bevat twee kleine strikjes. Ook dit is een maat 56.


Bij de Hema hadden ze een tijd terug een set met hobbelpaardjes erop. In de tas zat de hele set in maat 62 en ik besloot de hele set mee te nemen. Deze bestaat uit 2 broekjes, 2 rompers, 1 jasje en een shirtje.


En tot slot de jas van Mamalicious! Ik vind het model erg mooi en ik zou hem nu al aankunnen, maar weet zeker dat ik hem tot heel ver in de zwangerschap door kan dragen en misschien zelfs wel tot het einde! De jas heeft een band om de taille waardoor hij gevormd wordt en hij is lekker warm. Een van de lusjes is wel kapot, maar die hoef je niet perse te gebruiken. Het is een maat L. 


Heb jij een speciale jas voor je zwangerschap gekocht?