zondag 2 augustus 2015

Ootd Summer dress


Al maanden was ik opzoek naar een lange jurk die niet te lang voor mij is met mijn 1 meter 58 en in toen we op vakantie waren en Duitsland bezochten liep ik er eindelijk tegen aan! Vanmorgen hebben we dan ook een outfit serie geschoten.


De jurk kocht ik bij een klein boetiekje waarvan ik de naam niet meer weet. Wel weet ik nog dat de jurk 17 euro koste. Om je middel zat een riempje, maar die ging bij mij heel raar dubbel zitten, dus die heb ik weggegeven!

De riem die ik erom draag heb ik al heel lang en is van de H&m. Ook de ketting heb ik vandaag voor het eerst om en deze kocht ik een paar maanden geleden in de Sale bij de V&d. De schoenen die ik draag zijn van de vanHaren.


Helaas komt de kleur van de jurk heel slecht over op de foto's, want hij lijkt mintgroen, maar in werkelijkheid is het meer fel groen!


Mijn make-up heb ik vrij simpel gehouden. Ik draag mijn favoriete Rock out blush van Essence enj de oogschaduws die ik draag komen uit het Garden of eden palette van Sleek. Op mijn lippen draag ik een nude kleur van de Apocaliptics lijn van Rimmel!



Heb jij een lange jurk in je kast?