maandag 17 augustus 2015

Mijn leven in beeld week 33


Deze week was qua werk een normale week en we hebben op donderdag de 20 weken echo gehad en zijn in het weekend wezen winkelen en we hebben op zondag de verjaardag van de vrouw van mijn vader gevierd!

Maandag 10 augustus: 


Op 4 september komt onze nieuwe keuken binnen! Met de oude is eigenlijk niks mis, maar we hebben er niet genoeg bergingsruimte in. 

In de ochtend was ik bezig met artikelen maken en blogs bezoeken. Ook maakte ik in en om huis het een en ander schoon. In de middag ben ik naar het werk gegaan en s'avonds zijn mijn man en ik samen gaan opruimen en heb ik nog wat artikelen gemaakt!

Dinsdag 11 augustus:

Zie hier de plog

Woensdag 12 augustus: 

Ik moest vandaag de hele dag werken! 


In de pauze ging ik even naar de V&D waar ik dit schattige setje kocht!

Donderdag 13 augustus: 

Ik was vandaag vrij en besloot in de ochtend even naar de stad te gaan.


In de tuin bloeiden weer een boel passiebloemen! Zo mooi! 

Toen ik weer thuis was maakte ik wat artikelen en keek ik een film op Netflix. 


Om 10 over 3 hadden we een afspraak in het ziekenhuis voor een Guo echo! Dit is een 20 weken echo, maar dan wat uitgebreider! Donderdag avond kunnen jullie hier een verslag over lezen!


Na een uurtje stonden we weer buiten en we besloten even naar een babywinkel te gaan! We zoeken nog een wipstoeltje en schommelstoel. Ik denk dat het deze wipstoel gaat worden, maar dan met grijs en zwart!


Ik stuurde een echo foto door naar wat familie en een vriendin! 

We reden terug naar onze woonplaats waar we even naar mijn schoonmoeder reden. Die was niet thuis, dus we gingen naar mijn moeder! 

Om 6 uur liepen we naar een cafetaria in de buurt waar we lekker hebben gegeten! S'avonds keken we gezellig samen een film!

Vrijdag 14 augustus: 

Ik moest al vroeg werken en ik belde de huisarts omdat ik vermoedde dat ik een blaasontsteking had. Ik moest meteen in de middag mijn urine even langs brengen, want het kon beter niet wachten tot na het weekend.


Ik kocht bij de Kruidvat dus even wat urine containers.

Toen ik vrij was ging ik eerst even de stad in om nog meer baby kleding te shoppen! Daarna reed ik naar de huisarts en rond 4 uur werd ik gebeld met de uitslag en alles was prima!

S'avonds reden we naar een stadje in de buurt om te shoppen! Helaas konden we niet slagen.

Zaterdag 15 augustus:

Het kriebelde toch echt dat ik nieuwe kleding wou, dus we reden rond een uurtje of 10 naar Leeuwarden toe! Onderweg bezochten we de babydump.


We aten bij de Bakker bart een lekkere panini!

Deze keer slaagde ik wel en wat ik kocht kunnen jullie aanstaande zaterdag in een shoplog zien! Toen we nog maar net thuis waren kreeg ik een telefoontje van mijn moeder dat mijn oom was overleden. Ik ben meteen naar haar toegegaan! In de avond speelden mijn man en ik Kolonisten van Catan en om 10 uur dook ik mijn bed in! 

Zondag 16 augustus: 


Ik maakte me op! Dit was mijn make-up look van vandaag!


Rond 10 uur stapten we in de auto en reden we naar mijn vader! Zijn vrouw is dinsdag jaren en vierde dit nu! We hebben ons er de hele dag prima vermaakt en waren rond half 11 s'avonds weer thuis!


Hoe was jou week?