vrijdag 25 april 2014

Kruidvat crème haarkleuring 8.3 goud blond


Zoals jullie wel weten ga ik binnenkort trouwen en daarom besloot ik afgelopen zondag mijn haar te verven. Dit heb ik bewust zo'n 3 weken voor de bruiloft gedaan, want ik wil natuurlijk geen uitgroei en mijn haar moet natuurlijk wel in goede conditie zijn. Ik gebruikte er twee crème haarkleuringen van Kruidvat eigen merk voor.


Meestal gebruik ik haarverf van de Action, maar daar kon ik niet echt een kleur vinden die dicht lag bij de kleur die ik had. Door de lengte van mijn haar kocht ik twee pakjes en dat scheelde ook nog in de prijs, want een pakje was €4,99 en twee waren €7,49. 


In het doosje zit een gebruiksaanwijzing, handschoenen, crèmekleuring, ontwikkelingscrème en een zakje met conditioner. Voor gebruik heb ik mijn haren gewassen en gewacht tot mijn haar droog was. De haarverf zelf had een opvallende kleur, want die was knal oranje. Terwijl ik de haarverf aanbreng merk ik dat de ammoniak geur echt dramatisch erg is en ook voelt de haarverf niet fijn aan op mijn hoofd. Alles brand en prikt. Na 30 minuten spoel ik het eruit en dan is het alleen nog afwachten tot mijn haar droog is en ik het eindresultaat kan zien. 


Voor: Mijn haar was donker blond met een gouden gloed en je kan een kleine uitgroei zien.


Na: De haarverf heeft mijn haar lichter gemaakt en er zit een hele opvallende gouden gloed over. Het is lichter geworden dan ik had verwacht, maar ik vind het resultaat zeker mooi. 


Wat vind jij van het resultaat?