zondag 20 april 2014

Prodent White now triple power gold tandpasta


Als ik van mezelf een minpunt moet opnoemen dan is het mijn mond. Dicht ziet hij er prima uit, maar open een stuk minder. Mijn mond is wat scheef en mijn tanden verdienen ook geen schoonheidsprijs. Ik verzorg ze verder goed, maar ik blijf ze gelig houden en ook heb ik best wel vaak last van geïrriteerd tandvlees. Toen ik een tijdje terug meerdere goede reviews las over de Prodent white now triple power gold tandpasta besloot ik hem ook te proberen. En niet alleen ik, want ook mijn moeder en mijn vriend hebben hem getest.


De tube tandpasta zit in een doosje met opvallende gouden accenten en een donker blauwe kleur. In de tube zit in totaal 75 ml product en ik kocht hem bij de Etos voor €3,69. De tandpasta bevat blue light technologie en belooft dat je na de eerste poets beurt al wittere tanden hebt. Hoewel de meeste wit makende tandpasta's niet geschikt zijn voor dagelijks gebruik is dat bij deze geen probleem. Hij beschermt je tanden goed en is mild voor het glazuur. 


Toen ik de tandpasta aanbracht zag ik meteen dat hij heel donker was van kleur en dit is in je mond niet anders, want hij schuimt enorm en na het poetsen is heel je mond blauw. Het is dus belangrijk om even goed in de spiegel te kijken voordat je de deur uitgaat. De smaak van de tandpasta vind ik best wel sterk van smaak, maar mijn vriend en mijn moeder vonden dit beide wel meevallen. 

Het resultaat van de tandpasta vind ik heel erg goed. Verwacht geen reclame wit, maar van ons alle drie zijn de tanden zeker een paar tinten witter geworden. Ik ga deze tandpasta vanaf nu iedere dag 1x gebruiken in de ochtend. En s'avonds blijf ik bij mijn Oral b tandpasta. 



Heb jij wel eens een tandpasta voor witte tanden geprobeerd? Wat vond je ervan?