vrijdag 4 april 2014

Budget blue


Gisteren moest ik werken en ik besloot deze keer niet heel uitgebreid aan de slag te gaan met oogschaduw, maar subtiel te werken met een kleur namelijk blauw. Ik combineerde het met een perzik kleur op mijn lippen en wangen en dit samen maakt het tot een mooie look voor het voorjaar. 



Voor deze look heb ik alleen maar budget producten gebruikt. Het duurste product is namelijk nog geen 7 euro! Niet alle producten zijn nog te krijgen, omdat sommige producten uit het schap zijn verdwenen of limited edition zijn.


Ik begon met mijn gezicht. Allereerst bracht ik de match 2 cover! concealer aan van Essence onder mijn ogen en op de rode plekje op mijn huid. Daarna pakte ik de All matt plus foundation erbij. Deze is van Catrice en is in de kleur 010 Light beige. Ik deed dit met een sponsje van de action. Tot slot poederde ik hem af met de 2 in 1 make-up en powder poeder van Essence. Normaal gebruik ik een kwast om het aan te brengen, maar omdat ik die nog moest wassen deed ik het met het sponsje wat in het doosje zit. 


Zoals ik al zei bracht ik op mijn wangen een perzik kleurige blush aan. Dit deed ik met een schuine kwast van Essence en de blush die ik aanbracht is 01 Ap-ri(c)ot uit de Be loud! limited edition van Essence. 


Op naar de ogen. Ik bracht eerst met een platte kwast van Catrice de blauwe oogschaduw aan. Deze oogschaduw heet 54 Yes eye can! en heeft een shimmer. Daarna bracht ik de Essence Get big lashes mascara aan op mijn wimpers en het Luminelle zwarte oogpotlood op mijn waterlijn. 


Subtiel blauw! Ik hou ervan. 


En tot slot als finishing touch de lipstick. Vorig jaar zomer was dit een van mijn favorieten. Hij heet 02 I'm sailing en komt uit de 50's girls reloaded collectie van Essence. 


Subtiel, perzik kleurig en glanzend! De kenmerken van deze lipstick. 


Ik vind de totale look erg goed gelukt. De perzik tinten staan goed bij het blauw en geven me een lieve uitstraling.



Wat vind jij van mijn blauwe look met budget producten?