zondag 20 april 2014

Mijn eerste MUA aankopen


Woensdag las ik een bericht op twitter waarbij ik las dat er iemand was die MUA gespot had bij de Kruidvat. Mijn hart maakte een sprongetje en ik wist meteen wat ik donderdag ging doen. Naar de Kruidvat natuurlijk!

Eenmaal voor het schap beland wist ik niet wat ik moest kopen. Er was zoveel moois. Ik besloot een beetje verschillende producten te pakken zodat ik kan zien wat me wel en niet bevalt. 


Om te beginnen het bekendste product van MUA namelijk een palette! De palettes van Mua bevatten 12 kleuren en ze kosten €5,99 per stuk wat ik echt een koopje vind. Ik kocht het Undressed palette en deze bestaat uit een aantal matte kleuren, maar vooral veel metallic tinten. 


Ook kocht ik nog een andere oogschaduw en wel een quattro met daarin een groene, roze crème en bruine kleur. Deze oogschaduws hebben allemaal een metallic finish en hij koste €4,59. 


De doosjes van de blushes vind ik niet zo bijzonder en goedkoop ogen, maar de kleuren zijn wel leuk! Ik kocht kleur 1 en deze heeft een lieve roze kleur. Deze koste €2,49.


En tot slot een lipstick met een witte huls en een knal roze kleur. Deze heeft een matte finish en heet Pouty pink. De prijs hiervan was €3,49. 


Heb jij MUA al gespot? En wat gekocht?