dinsdag 15 april 2014

Mijn leven in beeld #4


De afgelopen 8 dagen heb ik een hoop leuke dingen gedaan. Ik ben bezig geweest voor mijn blog, heb twee keer gewinkeld en leuke familie bezoekjes gedaan.
Maandag 7 april: 


Een aantal maanden geleden ontbeet ik nooit en het eerste wat ik at was dan de lunch. Ik probeer daar al een tijdje verandering in te brengen en het gaat eigenlijk best goed. De ene keer ga ik voor een smoothie, de andere keer voor wat te drinken en deze keer ging ik voor twee beschuitjes. Een met muisjes en een met vruchtenhagel. Verder was ik s'ochtends best wel productief. Ik maakte een filmpje en bereidde twee review artikelen voor. 


Een van de reviews bestond uit een palette van Essence en deze konden jullie woensdag al zien. Deze look hoorde daarbij.


Ook droeg ik eindelijk weer een keer een horloge. Volgens mij heb ik dat echt al een jaar niet gedaan. S'avonds hadden vriendlief een afspraak met een vrouw die onze bruidstaart gaat maken. Binnen 30 minuten waren we klaar, want we weten precies wat we willen. 

Dinsdag 8 april: 

Ik was s'ochtends van plan om een ooglook te maken voor hier, maar ik had gedoucht en dat maakte de foto's niet echt leuk! S'middags ging ik gezellig met mijn moeder naar de markt. We aten lekker een broodje hamburger en rond een uurtje of drie trakteerde mijn moeder me op een high tea bij Puur! Je krijgt dan voor 7 euro een kannetje thee waar je 4 kopjes uit kunt halen en 6 bonbons naar keuze. De bonbons waren super lekker en de thee ook. Rond een uurtje of 5 belde vriendlief hoe laat ik thuis kwam en hij kookte pasta voor mij en mijn moeder. Mijn moeder gaf tijdens het eten de tip dat de Gamma een leuk konijnenhok in de folder had staan, dus die hebben we s'avonds opgehaald. 

Woensdag 9 april: 

Toen ik wakker werd had ik meteen al niet echt veel puf of zin in de dag. Ik fietste naar de bakker voor wat broodjes. 


Dinsdag had ik eindelijk de lepeleitjes van Milka gekocht. Laura louise van Fablouise praat hier de laatste weken heel enthousiast over en daardoor was ik er heel benieuwd naar geworden. Ze zijn wat aan de prijs, maar jeetje wat zijn ze lekker. 


Dinsdag had mijn moeder bij Puur twee zakjes met thee meegenomen en ik had er zelf een bij De tuinen gekocht. Mijn moeder gaf mij dinsdag avond een deel van haar thee's en ik gaf wat van die van mij! Ik dronk dinsdag avond al de variant die ik zelf bij De tuinen kocht en dat was de smaak framboos/kers. Die was erg lekker. Op woensdag ochtend nam ik de fruitige variant van Puur. Ook die was erg lekker, maar dat wist ik al, want die had ik tijdens de high tea al gehad. Aan het begin van de avond probeerde ik de Lavendel variant. Deze leek me eerst niet zo lekker, maar ook die smaakte heerlijk! 


S'avonds ging vriendlief bezig met het in elkaar zetten van het konijnenhok. Helaas kwam hij erachter dat het dak heel scheef was, dus hij sloot niet goed af. Op naar de Gamma maar! Daar zijn we een hele tijd mee bezig geweest en uiteindelijk kregen we het dak van het showmodel mee. 


Eenmaal weer thuis was het hok binnen een half uur in elkaar! Ik vind dit hok veel mooier dan het 'oude' hok! Toen dit helemaal klaar was hoopte ik bezig te kunnen met series kijken en bloggen, maar helaas kwam vriendlief erachter dat de katten beide 1 vlo bij zich droegen. Grolsch had sinds zondag een kale plek op zijn staart, dus ik had hem gevraagd of hij dat wou doen. Nu er 'besmetting' bleek te zijn moesten we druk aan de slag. We hebben het bed verschoont, het hele huis gezogen en gedweild en de katten een pipet gegeven. 

Donderdag 10 april: 
Op donderdag doen we bijna altijd de wekelijkse boodschappen en meestal doen we dit bij de C1000, maar in de folder van de Lidl stonden zoveel lekkere hapjes dat we ons hebben laten verleiden om daar boodschappen te doen. We namen 3 dozen met frituurhapjes mee en bladerdeeghapjes. Natuurlijk hebben we ook gewoon normale boodschappen gehaald. Om half 9 keken vriendlief en ik samen naar Help mijn man is klusser. De enige twee programma's die wij samen kijken is Adam zoekt Eva en Help mijn man is klusser. Verder vindt vriendlief het eigenlijk allemaal niks. Hij kijkt liever films. 

Vrijdag 11 april:
Ik ben gezellig bij een vriendin langs geweest die ik al heel lang niet had gesproken. We zaten eerst lekker in de tuin, omdat de zon heerlijk scheen! Helaas verdween die en toen was het maar koud en besloten we naar binnen te gaan. S'avonds ben ik druk bezig geweest met blogs bezoeken! 

Zaterdag 12 april: 

Ik was nodig toe aan nieuwe voorjaarskleding. Ik heb kleding genoeg in mijn kast, maar leuke kleurtjes ontbraken nog. Ik ging samen met mijn vriend naar een stad in de buurt waar we eerst een broodje gingen eten bij de bakker. Qua winkelen zijn we eigenlijk allebei geslaagd. Ik kocht een jasje bij de Villa, een jurkje bij Vero moda en een mint kleurige top met wijde mouwen bij een boetiekje. Vriendlief kocht nieuwe schoenen en een t shirt. Op de terug weg wipten we aan bij de Mac donalds. Ik bestelde een Mac kroket en een Iced coffee caramel. De ijskoffie heb ik een paar weken geleden voor het eerst gehad en die is zo lekker!


Afgelopen dinsdag ben ik zoals jullie weten naar de stad geweest en daar kocht ik deze leuke panty met opdruk voor maar €6,50.


Sinds afgelopen maandag had ik al last van mijn nieren en blaas. Ik heb sinds dat ik een jaar of 12 ben problemen met mijn nieren. Ik heb toen een hoop onderzoeken gehad en er is iets mis, maar wat weten ze niet. Gelukkig heb ik er de laatste tijd niet zoveel last mee van, maar zo af en toe komt het weer opspelen. Ik haal dan zo snel mogelijk deze bruistabletten. Deze helpen me er vaak zo vanaf. 


De tuin begint te bloeien! 


Omdat we overdag niet zo gezond hadden gegeten kozen we voor een redelijk gezond avondeten. Het werden gekruide krieltjes met mayonaise en een salade met kip! S'avonds zijn we op verjaardagsvisite geweest bij de zus van mijn vriend en gingen pas rond kwart voor 3 slapen. 

Zondag 13 april: 

De wekker ging om half 9 af en dat heb ik gemerkt. Ik merk dat ik ouder wordt en het niet meer gewend ben, want jeetje wat was ik moe. We gingen gezellig een dagje naar mijn vader toe en zijn een stuk wezen lopen in de bossen. Ik vind het zo leuk om te zien hoe mijn vriend dan in de bomen klimt samen met mijn zusjes. 


Rond een uur of 5 gingen we weer richting huis en we bestelden een pizza die om 7 uur bezorgt zou worden. Helaas kwam hij 45 minuten te laat en de pizza ziet er op de foto heel lekker uit, maar in het echt was het niet geweldig. 

Maandag 14 april: 

Ik begon de ochtend met een gezonde smoothie met melk, zoetstof bosbessen en framboos. Ik maakte genoeg voor drie keer, dus een uurtje later nam ik nog een glas en de rest was voor de dinsdag. Rond een uurtje of 10 ging ik aan de slag met het maken met van een ooglook met als thema Under the sea. Ik doe namelijk mee aan een bloggers battle. Hier kunnen jullie zaterdag om 18:00 meer over lezen.


Wat voor ontbijt neem jij in de ochtend?