zondag 27 april 2014

Liebster blog award

  

Op tweede paasdag kreeg ik van Liza een bericht dat ze me had genomineerd voor de Liebster blog award! Ik kende deze award al van mijn oude blog en vind het erg leuk dat ik genomineerd ben. Bij deze award is het de bedoeling dat ik 11 persoonlijke vragen ga beantwoorden en daarna moet ik andere blogs (met minder dan 200 volgers) nomineren en daarvoor vragen bedenken die hun kunnen beantwoorden. 

















Regels van de award:
- De Liebster Blog Award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 bloglovin volgers.
- Je moet de 11 vragen beantwoorden die voor jou zijn opgelegd door diegene die jou heeft genomineerd.
- Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost.
- Kies nieuwe bloggers en geef vragen door aan de bloggers die jij genomineerd hebt.
- Als laatst laat je een comment achter op de blogs die jij nomineert.


















De vragen: 

1. Hoe en waarom ben jij begonnen aan je blog?
Voor deze blog heb ik zo'n twee jaar en andere blog gehad en die ben ik begonnen om mijn passie voor beauty te delen met mensen die daar ook interesse in hebben. Ik ben eind vorig jaar gestopt met die blog omdat ik er te weinig tijd voor had, maar ik merkte al heel snel dat ik de contacten en mijn dingen delen miste. Nu blog ik alweer zo'n 1,5 maand en het voelt alsof ik nooit weggeweest ben.

2. Waar schrijf je het liefst over op je blog? 
Ik schrijf het liefste over fijne make-up producten met een kleine prijs! Ik vind het super om hele goede producten te ontdekken en die te delen!

3. Welke website/blog houd je dagelijks bij? 
http://mijnleveninbeeld.blogspot.nl/

4. Heb je een verborgen talent?
Niet dat ik weet!

5. Wat zou jou droombaan zijn?
Ik zou het zelf heel leuk vinden om van mijn blog mijn werk te maken zodat ik later thuis kan blijven bij mijn kinderen als ik die mocht krijgen.

6. Wat is jou favoriete winkel?
Die is lastig, maar ik denk de Action! Ze hebben hier zoveel hebbedingetjes. Leuke dingen voor in huis, make-up, verzorging en nog veel meer.

7. Wat is je favoriete webshop? 
Zonder twijfel http://enchantra.com/. Hier verkopen ze oa Sleek en ze hebben vaak leuke acties met kortingen of de verzendkosten gratis. 

8. Wat is jou favoriete kledingstuk?
Dan ga ik voor een basic zwart rokje! Leuk om te combineren met een blazer of een blouse en je kunt er zowel een nette als sportieve kant mee op.

9. Wat is jou favoriete gerecht?
Zelfgemaakte lasagne van mijn vriend!

10. Wat doe je voordat je gaat slapen?
Ik poets mijn tanden en daarna controleer ik of alles in mijn tas zit en zet ik de wifi op mijn telefoon uit. Het laatste wat ik meestal doe is vriendlief een kusje geven.

11. Wat is je favoriete liedje op het moment?
Dat is A great big world & Christina aquilera  met het nummer Say something. Er zit zoveel gevoel in het liedje.

















De blogs die ik nomineer: 

- http://ellenismyname.blogspot.nl/
http://www.donnaluisa.blogspot.nl/
http://www.atouchofmarielle.blogspot.nl/
http://xstephaniee.blogspot.be/
http://mybeautyandfashioncorner.blogspot.be/

De vragen voor de genomineerden: 
1. Hoe zie je je leven over 10 jaar?
2. Wat is je favoriete merk?
3. Heb je huisdieren?
4. Wat vind je het leukste aan bloggen?
5. Wat is je favoriete make-up product?
6. Wat is je favoriete seizoen?
7. Wat zijn je drie favoriete blogs?
8. Welke site's bezoek jij iedere dag?
9. Wat doe jij meestal in het weekend?
10. Wat is je favoriete televisieprogramma?
11. Welk land wil jij nog bezoeken?


Kende jij deze award al?