maandag 2 januari 2017

Outfit eerste kerstdag


Ik vind het altijd leuk om voor de kerstdagen wat nieuws te shoppen. Ik ga vaak niet voor iets wat ik daarna niet meer aan kan en vaak is het best wel een zoektocht om iets te vinden wat aan mijn wensen voldoet. Ook deze keer was het geen makkie, maar toen ik bij de Primark was liep ik ineens tegen het perfecte jurkje aan.


De outfit: 
Jurk: Primark
Onderjurk: Hema
Legging: Hema
Schoenen: vanHaren

Onder de jurk draag ik een corrigerende onderjurk van de Hema en ook de legging is figuur corrigerend. Ik had dit nog nooit eerder aangehad, maar ik wou het naar aanleiding van een video van Vera toch eens proberen en het is me goed bevallen. Ik vond alles net wat mooier zitten en het zat fijn om mijn lichaam en niet te strak. Er zat nu 20% korting op en ik betaalde €12 voor de jurk en €16 voor de legging.

Toen ik het jurkje van de Primark paste had ik nog geen idee van de prijs, maar Primark kennende kon het niet heel veel zijn. Toen ik naar de kassa liep kwam ik erachter dat hij afgeprijsd was en nog maar 8 euro moest kosten. Ik keek meteen even in het rek of er nog meer kleuren en prints van waren, maar helaas vond ik er niks moois bijzitten!

De schoenen heb ik al een hele tijd en kocht ik ook in de sale. Deze waren toen €14,95 en ze hebben en vrij hoge hak, maar ik kan er goed op lopen. Ik draag ze vaak bij feestelijke gelegenheden omdat ze glitters op de zijkant hebben!


Van de make-up look komt later van de week een artikel aan.


Draag jij wel eens corrigerende kleding?




Gerelateerde artikelen: 
Ootd zwanger met kerst & oud en nieuw
Outfit autumn aqua
Aankopen Primark Rotterdam