vrijdag 6 januari 2017

Beauty favorieten december 2016


Elke dag komen er weer nieuwe beautyproducten op de markt en vroeger hield ik altijd erg goed bij wat er allemaal uit kwam, maar sinds ik moeder ben is dat veranderd. Ik heb in het laatste jaar bijna geen nieuwe producten gekocht en minder afgewisseld dan daarvoor. Toch heb ik iedere maand wel weer andere producten die ik veel gebruik. Vandaag laat ik zien wat mijn favorieten waren in de maand december.

Make-up producten:


Essence all about nude oogschaduw 01 Nude - review
+ Goed te betalen €3,59
+ Goede pigmentatie
+ Kleuren zijn goed met elkaar te combineren


Essence Rock out blush 01 Global icon - review
+ Mooi glimmend effect
+ De drie kleuren zijn samen te gebruiken, maar ook per stuk
+ Koste maar €3,39 (Helaas niet meer te krijgen)


P2 Pearl dimension oogschaduw 020 Jade dimension - review
+ Goede pigmentatie
+ Kost slechts €2,75
+ Er zit een mooi bloempatroon op de blush


Catrice defining blush 040 Think pink
+ Mooie kleur
+ Goede pigmentatie
+ Doosje heeft een handige vorm


Catrice camouflage cream 010 Ivory - review
+ Hele goede dekking
+ In meerdere kleuren te krijgen
+ Kost maar €2,99


Rimmel apocalips 304 Eclipse
+ Makkelijk te krijgen
+ Goede pigmentatie
+ Blijft lang zitten

Verzorgingsproducten:



Wibra oogmake-up remover pads - review
+ Goedkoop. Voor 30 pads betaal je 1 euro (eerder was dit €0,79)
+ Er zit een olie in waardoor je huid na gebruik zacht aanvoelt
+ Ik gebruik ze niet alleen voor mijn ogen, maar ook voor de rest van mijn gezicht


Kruidvat bodyfruit bodyscrub cranberry & pomegranate
+ De geur is heerlijk
+ Er is ook een bodybutter, bodylotion showergel en handzeep van deze lijn te krijgen
+ Kost slechts €2,99


Kneip doucheolie argan, marula, wonderboom en olijf
+ Huid voelt zacht aan na gebruik
+ De olie trekt snel in
+ Ruikt erg lekker


Private party nikki beach eau de toilette - review
+ Kost slechts €2,39
+ Lekkere geur voor elke dag
+ Mooi flesje

Binnenkort kunnen jullie ook zien wat mijn favoriete beautyproducten van heel 2016 waren!


Welk beautyproduct heb jij in december veel gebruikt?




Gerelateerde artikelen: