dinsdag 3 januari 2017

Blijmakertjes december 2016


Wat is december toch voorbij gevlogen en wat was het een heerlijke maand. Ieder jaar kijk ik weer uit naar deze gezellige periode en nu Selena haar verjaardag er ook nog in valt is het helemaal feest.

* Sinterklaas inkopen doen
* Sinterklaas vieren met de familie
* Selena's gezicht toen ze de lampjes in de kerstboom voor het eerst aanzette
* Een nieuwe jas kopen voor maar €14,50! Binnenkort kunnen jullie een outfit zien met deze jas
* Ik hou van holland kijken met mijn moeder en ondertussen een reep Tony salted caramel buit maken
* Het bloggen weer oppakken. Ik word er blij van om stukjes van mijn leven met jullie te delen



* Gratis Snickers bites kunnen proberen met de Scoupy app
* Kerstmuziek op de radio
* Versierde huizen en straten voor kerst
* Ik heb een nieuwe telefoon gekocht!
* Kerst kaartjes in de bus krijgen!
* Kerst vieren met familie


* De lekkerste biefstuk ooit eten
* Mijn zusjes die lief met Selena spelen
* Sale in de winkels
* Selena haar 1e verjaardag vieren
* Een cakesmash fotoshoot doen
* Vuurwerk kijken tijden oud en nieuw


Wat maakte jou blij in december?




Gerelateerde artikelen:
Blijmakertjes augustus 2016
Mijn leven in beeld week 51
Hoera Selena 1 jaar