dinsdag 3 januari 2017

Hema droog & beschadigd haar haarmasker


Sinds ik moeder ben merk ik dat de verzorging voor mezelf er nog weleens bij in schiet. De basis doe ik gewoon, maar de extra dingen die ik eerder wel deed zoals bodybutter en maskertjes aanbrengen schieten er vaak bij in. Ik denk dat ik nu nog maar zo'n een keer per maand een haarmasker gebruik terwijl dit voorheen wekelijks was. Het haarmasker wat ik momenteel gebruik is van de Hema en geschrikt voor droog en beschadigd haar.



Het masker zit in een ronde witte pot en er zit een bescherm dekseltje op zodat je minder snel morst. Hij is 12 maanden houdbaar en er zit 150 ml in.

Het masker is vrij dik en ergens een beetje plakkerig. De geur is vrij aanwezig en het ruikt zoet. Je moet het masker 15 minuten laten intrekken in handdoek droog haar en daarna moet je hem goed uitspoelen. Na gebruik voelt mijn haar zacht aan en er zit een mooie glans over. Ik merk dat het masker mijn haar wel minder droog maakt, maar dat ervoor zorgt dat mijn haar minder beschadigd merk ik niet!


Al met al vind ik het masker wel oké. De geur is lekker en de werking is goed, maar het geeft geen verbluffend resultaat. Mocht jij nou ook benieuwd zijn naar dit masker dan is hij voor €2,95 te krijgen bij de Hema


Welk haarmasker gebruik jij op dit moment?




Gerelateerde artikelen: 
-
-
-