donderdag 8 oktober 2015

TWF box Robin met lade (lichtgrijs)


Als het aan mij lag hadden we de box opgezet zodra hij binnen kwam. Ik was toen 22 weken zwanger en mijn man vond het nog te vroeg, dus hij wou er nog even mee wachten. Na veel gezeur van mijn kant besloten we hem met 30 weken op te zetten, maar deze week kreeg mijn man ook de kriebels dus zette hij hem vast op!


We hebben deze box gekocht bij de Baby-dump voor €199 euro. De box is in 5 verschillende kleuren te krijgen en hij heet Robin. Wij hebben voor deze box gekozen omdat hij heel stevig lijkt en omdat er een lade onder zit. Dit lijkt me makkelijk voor het opbergen van speelgoed! De box is verstelbaar op drie hoogtes en dit werkt door middel van metalen schroefjes.


Het opzetten van de box gaat best wel makkelijk en met ongeveer een half uur hebben we hem samen opgezet. Wij hebben de box neergezet bij ons zitgedeelte zodat ze er bij kan liggen en ik haar goed kan zien vanaf de computer. Helaas kunnen we haar niet goed zien vanaf de keuken, maar de andere plek die we in gedachten hadden was naast de computer en dan lag ze wel heel erg afgezonderd! Als ik aan het koken ben leg ik haar denk ik toch in de wip of schommelstoel, dus dit vonden wij de beste oplossing!


We kregen bij de box gratis een muziek mobiel van Woezel en pip twv 19,95. Ik vind het een hele leuke mobiel en er hangen vier speeltjes aan en er zit een muziekje in. Helaas heb ik er alleen weinig aan, want hij past niet op de box! De draaischijf hangt naar voren waardoor er ruimte tussen de houder en de box zit. Niet echt veilig dus. Ook vind ik het jammer dat de sticker er niet recht opgeplakt zit.

Ook kochten we een box kleed van Woezel en pip erbij. Deze koste €24,95 en ik ben er super blij mee. We moeten ook nog een ander box kleed hebben, want twee is wel zo handig, maar dat heeft geen haast!


Welke box heb jij?