donderdag 15 oktober 2015

Action Max en more nude look oogschaduw palette


Alweer 1,5 maand geleden liet ik het Smokey eyes palette van Max en more zien en toen beloofde ik dat er ook nog een review zou komen van een andere variant van dit palette! Vandaag is het dan eindelijk zover en dit palette heet Nude.



Het nude palette zit goed verpakt zodat je zeker weet dat niemand je palette nog heeft aangeraakt! Heel fijn, want het is altijd erg vervelend als je thuiskomt en erachter komen dat iemand anders je lipstick heeft geplet of je oogschaduw heeft aangeraakt.

Op het kartonnetje staat veel informatie over het palette zoals de houdbaarheid, de inhoud en dat het niet op dieren getest. Ook staat er een voorbeeld van hoe je de oogschaduw zou kunnen aanbrengen. Een leuk extraatje, maar als je het palette eenmaal hebt gebruikt dan doe je denk ik al snel de verpakking bij de vuilnis.



Ook op de achterkant van het palette komt de inhoud (8 gram) en de houdbaarheid (12 maanden) weer terug. Ook vind je de ingrediënten!


In het palette zitten in totaal 8 kleuren met een metallic finish. Persoonlijk vind ik het jammer dat het palette nude heet, want echt nude tinten vind ik het niet! Wel vind ik de oogschaduw kleuren goed bij elkaar passen en ik kreeg meteen heel veel ideeën voor looks bij dit palette!


Over de swatches ben ik heel tevreden! De kleuren hebben een goed pigment en ze zijn veel minder poederig dan bij het smokey eyes palette!



Voor het maken van de look heb ik de instructie een beetje aangehouden en ik gebruikte in totaal vijf kleuren voor het maken van de look! De kleuren die ik heb gebruikt zijn de 1e,3e,4e,5e en 7e kleur!

Ook op mijn ogen vind ik de kleuren goed overkomen en ze blenden makkelijk uit!


Al met al vind ik dit palette qua kwaliteit beter dan het smokey eyes palette, maar de kleuren in het smokey eyes palette spreken me net wat  meer aan!

Beide paletten zijn voor €0,89 te koop bij de Action.


Wat is jou indruk van dit palette?