maandag 12 oktober 2015

Zwangerschap week 28 buikdansen en kraampakket


In week 28 van de zwangerschap hadden we op dinsdag een informatieavond in het ziekenhuis over bevallen, kwam mijn kraampakket binnen en was de baby zo druk dat mijn hele buik aan het schudden was!


- Lichamelijk probleempjes: 
Lichamelijk ging het door de weeks wel goed. Ik heb nog steeds dagelijks last van mijn rug, maar de problemen van mijn bekken en de vermoeidheid zijn echt een stuk minder. Wel heb ik last van een nieuwe kwaal en dat is verstopping. Ik kan niet normaal naar de wc toe en misschien to much information, maar het doet zo'n pijn en ik zit minimaal 15 minuten in het kleine hokje. In het weekend heb ik teveel gedaan waar ik zaterdag middag en zondag voor op de blaren heb moeten zitten. 


- Buikdansen:
Mijn buik groeit en groeit en de kleine is aan het draaien geweest waardoor ze nu met haar rug tegen mijn buik aanligt en volgens mij met haar hoofdje naar beneden. Echt trapjes voel ik nu bijna niet meer, maar ik voel haar heel veel schuiven waardoor mijn hele buik aan het schudden is en hij vervormt. Heel bijzonder. Ook reageert ze nu heel duidelijk op mijn man.

- Kraampakket:
Het kraampakket van de zorgverzekering is binnengekomen! Hier kunnen jullie (als mijn camera mee werkt) deze week nog een unboxing van zien.

- Informatieavond bevallen:
Zaterdag kwam er een artikel online over de informatie avond in het ziekenhuis over bevallen waar we dinsdagavond heen geweest zijn. Dit was een hele leuke avond met veel goede informatie!


Ben jij ook naar cursussen of  informatiebijeenkomsten geweest?