maandag 5 oktober 2015

Zwangerschap week 27


Week 27 van de zwangerschap zit er alweer op en dat betekend dat ik in het laatste trimester ben beland! Ik merk dat ik zelf steeds meer aan het nadenken ben over de bevalling en wat er straks allemaal komen gaat. Het wordt steeds echter!

Eigenlijk heb ik weinig te melden. Ik merk dat de nesteldrang volop in werking is en ben van de week twee uurtjes bezig geweest met kleding sorteren en in dozen doen! Deze week ga ik er weer mee verder en ik hoop het voor week 30 klaar te hebben zodat ik me dan op de maatjes kan gaan richten die als eerste de kast in moeten. 

Ook begin ik wel te stressen over alles wat er in huis nog moet gebeuren. We wouden alle verbouwingen voor 1 december af hebben, maar ik denk dat we dat maar los moeten gaan laten, want dat halen we echt niet! Eerst maar zorgen dat het in elk geval veilig is. Mijn man doet wat hij kan, maar het is lastig doordat hij veel aan het werk is. 


De baby is nog steeds erg actief en ik merk dat ik dat zelf ook wel weer een beetje ben! Ik ben elke week wat minder moe en de pijn in mijn bekken is ook dragelijker geworden. Helaas wil mijn rug nog niet echt meewerken.

Zondag waren we bij mijn vader voor de verjaardag van mijn zusje en toen zei ze dat ze het nichtje werd van de baby.. Nee meiden jullie worden tante! Mijn oudste zusje van 7 vond dit maar niks, want tante was voor oude mensen Haha! Ergens heeft ze natuurlijk wel een beetje gelijk.


Hoe heb jij je voorraad van grotere maten babykleding opgeslagen?