donderdag 1 oktober 2015

Herfst schoenen van de vanHaren


De laatste tijd koop ik bijna geen schoenen meer. Dit komt vooral omdat ik dol ben op hakken en die op dit moment niet meer kan dragen! Verder heb ik ook meer dan genoeg schoenen, dus even rustig aan doen is zo gek nog niet. Toch leek het me leuk om wat modellen van de vanHaren voor jullie op een rijtje te zetten!


5th avenue 

Deze schoenen zijn van echt leer en daardoor wat duurder, maar nog steeds goed te betalen! Het duurste paar van deze vier is namelijk €69,90. Mijn favoriet van de vier is de laatste en ik denk dat die nog wel in mijn kast gaan verschijnen! Ze lijken vrij veel op mijn Chelsea boots, maar die zijn bijna af,dus tijd voor een goede vervanger!


Landrover: 

Ook dit merk is van echt leer, maar wel meteen een heel stuk sportiever! Zelf heb ik de eerste in mijn kast. Ik kocht deze vorig jaar en maakte er toen ook een outfit post over. Buiten dat paar om is het tweede paar mijn favoriet! Simpel, maar door de bonten voering met een leuke twist.


Graceland:

Graceland is niet van leer en daardoor over het algemeen de helft goedkoper dan de wel leren paren! Graceland is trendy en het grootste deel van mijn kast is van dit merk! Mijn favoriet van deze vier is de derde! Stoer, maar toch vrouwelijk! Als er geen hak onder zat had ik ze zeker weten gekocht!

Sport: 

Op deze college staan vier verschillende merken namelijk Sketchers, Victory, Fila en Adidas! Vooral het vierde paar van Adidas vind ik erg gaaf, maar helaas valt dit merk voor mij vaak te smal.

Alle modellen die ik laat zien zijn te vinden op de online shop van vanHaren en in de meeste winkels!


Heb jij al nieuwe schoenen gekocht voor het najaar?