maandag 5 oktober 2015

Mini win actie Kruidvat maskers


De laatste tijd is er weinig regelmaat op mijn blog en gebeurd er nogal veel in mijn privé leven. Jullie berichtjes en steun doet me erg goed en daarom heb ik vandaag een mini win actie online om jullie te bedanken!


Wat kun je winnen:

Ik geef twee Kruidvat maskers weg. De ene is een peel off masker met een fruitige cocktail geur en de andere is een chocolademasker. Heerlijk om even mee te ontspannen en je huid kan dan de kou weer aan straks!

Wat moet je doen om kans te maken: 

- Volg me op Bloglovin
- Laat een reactie achter dat graag wil meedoen en laat hierbij een geldig email adres achter

Verder zou ik het leuk vinden als je me volgt op TwitterInstagram of Youtube (dit is niet verplicht).


Reminder voor de moeders: Er staat ook nog een Primark winactie online waarbij je een kinderkleding setje kunt winnen.


De winnares van de maskers krijgt 16 oktober een email!