dinsdag 10 februari 2015

Valentijns nagels


Als ik aan Valentijnsdag denk dan komen er meerdere dingen bij me naar boven. Bijvoorbeeld hartjes, beertjes, liefde, warmte, gezelligheid en rood! Vandaag laat ik een suggestie zien voor wat je kunt dragen op je nagels met Valentijnsdag. Deze keer hou ik het simpel met enkel een kleur lak en een leuke twist. Vrijdag ga ik wat meer uitpakken! 



Ik lakte al mijn nagels met een rode nagellak. De lak die ik heb gebruikt is niet meer te koop en komt uit een limited edition van Essence van december 2011. De lak komt uit de Circus circus collectie en heet 03 Applause, applause. De flacon bestaat uit twee delen, maar de glitter lak heb ik niet gebruikt.


Op mijn ringvinger bracht ik kleine nagelbeats aan van Max en more. Dit wordt ook wel kaviaar genoemd en was ongeveer een jaar geleden een trend. Nu ben ik niet zo van de trends en doe ik gewoon wat ik zelf leuk vind. Belangrijk is dat je de beats aanbrengt als de lak nog nat is, want anders blijven ze niet plakken!




Pas jij nagels aan op Valentijnsdag?