vrijdag 6 februari 2015

Eotd nude


Waar ik 2 jaar geleden nog elke dag kleurtjes op mijn ogen droeg en nooit voor een bruintint zou kiezen is het nu wel anders! Ik draag geregeld bruine tinten en maak ook steeds vaker natuurlijke looks!


Voor het maken van deze ook look hebt ik twee oogschaduw palette's gebruikt en in totaal 3 oogschaduw kleuren. Om te beginnen bracht ik met een platte kwast van de Hema de matte nude kleur aan op mijn hele ooglid. Deze komt uit het 05 To die for palette van Essence. Daarna pakte ik mijn Ebelin kwast erbij en bracht ik de glimmende bruine tint aan in mijn ooghoek. Tot slot pakte ik mijn bleding kwast van Essence. Met deze kwast bracht ik de glinsterende lichte kleur aan in mijn crease en ik blende de kleuren samen. De quattro van Catrice heet 090 Before or  after eight. Op mijn wimpers bracht ik de Essence The lashes curler mascara aan. Het effect van deze mascara vind ik niet geweldig. Krullen doet hij wel, maar er komt bijna geen kleur vanaf en volume geeft hij niet. Ik heb bewust geen lijntje op mijn waterlijn aangebracht omdat dit het naar mijn mening al snel hard zou maken.




Het resultaat vind ik mooi geworden, maar voor mij is dit toch wel heel erg nude hoor! Ik moet wel iets meer kleur of glitter erbij hebben! Ook vind ik dat ik er een hele jonge uitstraling van krijg! Deze vrouw wil wat meer power!



Hoe vind jij deze nude ooglook bij me staan?