zondag 15 februari 2015

Plog Valentijnsdag


Valentijnsdag is de dag van de liefde en het leek me leuk om er een plog van te maken! Voor mij was het een zaterdag waarop ik om 8 uur wakker werd, gezellig met mijn man naar Harlingen ging, zijn haren knipte en naar de verjaardag van mijn vader ging! 


Ik ontbeet met Optimel kwark in de smaak appel en kaneel. Ondertussen genoot ik van de No hands make-up challenge video van Willemijn en Martine.


Daarna ging ik aan de slag om leuke nagels te maken voor Valentijnsdag. Ik ben zelf erg tevreden geworden over het resultaat en jullie konden dit gisteravond in een artikel zien.


De parfum die ik droeg is van de Action en heet Forbidden love. Deze heeft me volgens mij nog geen 2 euro gekost en de geur is wel lekker, maar niet heel spectaculair.


Op mijn ogen droeg ik een ooglook die ik maakte met een palette van Sleek. Ik combineerde de groene kleur met een mooie bruine kleur op mijn waterlijn.


Fotd! Een subtiele roze lipstick van Essence erbij.


Van het zomer zijn we voor het eerst naar Harlingen geweest en toen heb ik er echt genoten. We zijn lekker een stuk wezen lopen en hebben het stadje bezocht.




Tussendoor gingen we lunchen. Dit moest natuurlijk vis worden! Ik nam een portie kibbeling met ravigotte saus en een Lipton ice tea.



Op het eind schoten we nog wat foto's van onszelf. Mijn haren zijn verwaaid door de wind en ik schoot al snel mijn jas weer aan, want het was maar koud zo aan zee.




Mijn man vroeg twee weken geleden of ik zijn haar bij wou knippen en nu moest het er toch maar van komen. Het ging wel goed totdat ik nog een klein stukje wou bijwerken met de tondeuse. Ik haalde een hele hap uit zijn haar en toen heeft hij besloten om alles er maar weer af te halen! Oeps!


In de stad kocht ik wat make-up en een legging bij de Hema. Ik ben afgelopen donderdag gevallen en toen was mijn legging kapot, dus tijd voor een nieuwe! 


Mijn vader was jarig en ook mijn zusje werd bijna 3. We gingen op verjaardagsvisite en we konden natuurlijk niet met lege handen aankomen.



We speelden samen een spel waarbij je als je loog een langere neus krijgt. Heel charmant!


Om half twee doken we op ons luchtbedje! We sliepen op de kamer van mijn zusje en haar behang is echt jaloersmakend!



Wat heb jij gister gedaan?