zaterdag 14 februari 2015

Valentijns nagels


Afgelopen dinsdag liet ik al simpele Valentijns nagels zien en beloofde ik dat ik voor vandaag wat meer zou uitpakken! Ik ben vanochtend mijn nagels gaan lakken, dus dit is ook echt wat ik vandaag op Valentijnsdag heb gedragen.


Ik lakte mijn nagels met een mooie roze lak van Rimmel. De lak heet 270 Hot shot en het fijne aan deze lak is dat hij in 1 laagje al dekkend is. Toen de lak droog was bracht ik op mijn ring en middelvinger een sticker aan. Volgens mij kocht ik deze ooit bij de Action, maar dat weet ik niet meer zeker. Op mijn ringvinger plakte ik een vlinder en op mijn middelvinger een bloemetje. Helaas waren deze er binnen een paar uurtjes alweer er vanaf.



De wijsvinger:


Op mijn wijsvinger ging ik aan de slag met striping tape. Deze lakte ik eerst met een holografische lak van Gosh en wel 549 Holographic. Deze lak is zilver van kleur en veranderd in het zonlicht naar een soort discobal. Toen de lak van Gosh droog was bracht ik striping tape aan. Ik gebruikte een roze kleur, maar eigenlijk maakt de kleur niet uit, want daar zie je niks van terug. Ik plakte de stukjes tape schuin op en niet met dezelfde afstand voor een speels effect. Daarover bracht ik wederom de roze lak van Rimmel aan en toen deze wat droger was haalde ik de striping tape weg en kwam er een mooi patroon tevoorschijn!


Ik vind het resultaat heel leuk! Alle overige nagels heb ik met enkel de roze lak gelakt en er zat dus alleen wat speciaals op mijn linkerhand. Vooral de nagel met het holografische effect vind ik heel erg tof. Helaas bleven de stickers dus niet echt zitten, maar de lak eronder zag er nog goed uit, dus het was niet een heel groot probleem.



Wat heb jij vandaag op je nagels?