vrijdag 13 januari 2017

Sale shoplog Hema, C&a, H&m, M&s, vanHaren en Action


Vorige week vrijdag moest mijn moeder naar het ziekenhuis toe in een stad verderop en ze vroeg of ik haar misschien kon brengen. We besloten er meteen een mini shoptrip van te maken en ik kwam met tassen vol thuis. Normaal slaag ik vaak alleen voor Selena, maar deze keer heb ik ook wat leuke dingen voor mezelf gevonden.


Aankopen voor Selena:


Toen Selena werd geboren kregen we van onze collega's cadeaukaarten voor de Hema. Door het jaar heen hebben we er meerdere keren leuke dingen van gekocht en een kaart is al een tijdje leeg, maar ook de tweede begint nu toch wel op zijn einde te raken. Ik kocht er deze twee jurkjes van voor maar 6 euro per stuk!


Toen we bij de C&A keken kwam ik een rek tegen met allemaal kleding die gigantisch was afgeprijsd. Ik nam deze drie shirtjes mee voor maar 3 euro per stuk!


Ook kocht ik dit shirtje zonder mouw met een overgooier. Deze waren samen 3 euro. Zelf zou ik het niet samen dragen, maar gelukkig zit het niet aan elkaar vast.


Broeken kopen is altijd best wel een probleem omdat Selena heel smal is. Toen ik dit broekje tegenkwam voor maar 1 euro durfde ik de gok wel te wagen. Het shirtje heeft dezelfde prijs en hoewel ik normaal vaak niet van geborduurd hou vond ik dit wel erg leuk!

 
Tot slot kocht ik bij de C&A nog dit leuke bloemenvest en deze leuke trui. De trui was er in drie kleuren te krijgen, maar ik vond de gouden print hier het mooiste tot zijn recht komen. Deze waren ook maar 3 euro per stuk.


Bij de H&m vond ik de sale wat tegenvallen, maar ik kwam wel een setje tegen met twee leuke sjaaltjes voor maar 3 euro. Vooral die met strikjes vind ik erg leuk!

Ik heb voor Selena alleen maar dingen in maat 92 gekocht!

Aankopen voor mezelf:


Bij de M&s spotte ik dit leuke rokje! Ik draag vrij vaak leggings met een rokje en vond het wel leuk om eens wat anders te kopen dan de standaard effen rokjes. Deze koste 2 euro.

Bij een boetiekje waarvan ik de naam niet meer weet kocht ik dit shirt met lange mouw met een vetertje met veertjes voor 10 euro.


In 2016 heb ik volgens mij geen schoenen gekocht en daarom vond ik dat het wel weer een keer mocht. Ik had online bij de vanHaren deze leuke laarsjes met sleehak gezien voor maar €14,95 en ik vind ze super leuk!


Tot slot kocht ik bij de Action dit blushpalette voor €1,99. Hier komt over een tijdje een review over online


Ben jij ook zo dol op saleshoppen? Of ga je liever voor de nieuwe collectie?




Gerelateerde artikelen: