donderdag 17 april 2014

Personal update: Trouwen, Puschkin en blog


De afgelopen maand is heel hectisch geweest. Ik ga natuurlijk over 3 weken en 1 dag trouwen, heb net mijn blog weer gestart dat brengt de nodige hectiek met zich mee zoals je misschien wel begrijpt. Ook hebben we nog niet zolang een lief konijntje en het leek me leuk om even een persoonlijke update te geven over deze drie dingen. 

Trouwen:

Toen mijn vriend me in juni ten huwelijk vroeg leek het allemaal heel lang te duren tot het 9 mei zou zijn, maar jeetje wat vliegt de tijd. Over 3 weken en 1 dag ben ik een getrouwde vrouw en mag ik nooit meer naar andere mannen kijken (doe ik stiekem toch wel.. Kijken mag). De afgelopen maand hebben mijn vriend en ik mega veel geregeld en sinds gisteren hangt mijn jurk bij mijn moeder. Natuurlijk krijgen jullie deze na de bruiloft ook te zien. Met mijn bruidskapsel was het even stressen, want ik had een kapster voor de dag, maar helaas is dat niet goed afgelopen en toen moest ik last minute opzoek naar een ander, maar dat is gelukkig ook gelukt. Gelukkig begint het nu op te schieten met alles wat gedaan moest worden, maar er is nog genoeg te doen. Zo moeten we o.a. nog muziek uitzoeken voor bij de ceremonie, trouw bedankjes in elkaar zetten en dingen doorspreken qua afspraken die we gemaakt hebben met de muziek, fotograaf en de locatie.




Puschkin: 

Puschkin is nu zo'n 7 weken bij ons en vanaf dag 1 is het een lief en tevreden konijntje. Sinds vorige week heeft hij een nieuw hok met twee verdiepingen en nu is hij nog gelukkiger. Hij stuitert het hele hok door en als ik naar hem toe ga dan komt hij meteen naar het gaas toe. De eerste ontmoeting met Grolsch en Bols verliep niet zo heel soepel, want onze stoere katten werden ineens bange poesjes. Ook dat is gelukkig nu niet meer zo. Ze hebben er eigenlijk niet zoveel aandacht voor als Puschkin over de bank heen springt. 




Blog:


Vandaag komen er alweer een maand artikelen online en wat ben ik blij dat ik opnieuw begonnen ben. Ik wou eerst wat meer de persoonlijke kant op, maar ik merk gewoon dat beauty bij mij hoort, dus het blijft toch vooral over beauty gaan. Wat ik nooit had verwacht is dat ik in zo'n korte tijd zoveel lieve bezoekers en volgers zou gaan krijgen. Op dit moment heb ik 62 volgers op bloglovin en daar ben ik trots op! Qua artikelen werk ik mer een vast schema met vaste onderwerpen en ook met vaste tijden. Iedere dag komt er om 6:00 een artikel online en op zaterdag en zondag komt er om 18:00 nog een extra artikel online. Zo werkt het voor mij het fijnste en het lijkt me voor jullie ook prettig om een beetje te weten wat je kunt verwachten. 


Heb jij huisdieren?