zaterdag 5 april 2014

Mini shoplog Action


Vanochtend zijn mijn vriend en ik even naar een dorp hier verderop geweest. We hebben eerst even een ontbijtje bij de Hema gedaan voor 1 euro en daarna hebben we door de Action gestruind. Natuurlijk kwam ik weer met een aantal beauty dingetjes thuis en daarom heb ik nu een mini shoplog voor jullie.


Om te beginnen zag ik tot mijn verbazing dat ze een heleboel Sally Hansen lakjes hadden voor maar €0,99 per stuk. Normaal kosten deze zo'n 8 euro bij de Kruidvat, dus ik koos twee leuke voorjaarskleurtjes uit. De mintgroene heet 540 Jaded en de roze heet First kiss.


Mijn verbazing werd nog groter toen ik leuke Rimmel oogschaduw palettes zag voor €2,39. Deze palettes komen uit Glam'eyes collectie en ik nam twee kleur varianten mee. Het printje wat in de oogschaduws gedrukt zit is de vlag van Londen. Het doosje met de paarse tint heet 006 Purple reign en de groene heet 004 Green park. 


En tot slot een verpakking met twee lipglossen. Deze is van het eigen merk van Action en dat heet Max & more. De ene is een beetje perzik kleurig en de andere roze. Deze koste €0,79. 


Wist jij al dat de Action ook dit soort merken verkocht?