woensdag 2 april 2014

Sleek pout paint 162 Milkshake


Een paar weken geleden kocht ik mijn eerste Sleek pout paint! Ik had er al een hoop goede verhalen over gehoord en koos voor de kleur 162 Milkshake. Deze pout paint is roze van kleur en vandaag vertel ik er meer over.


De pout paint zit in een tubetje met een klein tuitje eraan, hij bevat 8 ml product en is 12 maanden houdbaar. Ik heb meteen mijn twijfels over de verpakking, want gaat dit makkelijk zijn bij het aanbrengen???


Bij het maken van de swatch merk ik meteen dat de substantie niet plakt en dat het pigment goed is.


Ik heb de pout paint eerst aanbracht op mijn gezicht terwijl ik nog niks van make-up op had en toen schrok ik me een ongeluk. De kleur maakte me heel doods en daardoor kreeg ik een beetje een spook effect. Behoorlijk teleurgesteld haalde ik de lipstain eraf en ging ik aan de slag om mezelf op te maken, want ik wou er hoe dan ook wel een review over schrijven. 


Eenmaal helemaal opgemaakt ben ik helemaal weg van de kleur! Ik heb een natuurlijke ooglook gemaakt met bruin tinten en heb op mijn wangen een bruine blush aangebracht namelijk 142 Antique van Sleek. Bij deze look maakt de kleur me helemaal niet meer doods en is het juist een eye catcher. 

Ook over de houdbaarheid ben ik wel te spreken. Hij blijft redelijk lang zitten, maar je moet er wel om denken dat hij in de binnenkant van je lippen gaat zitten en dat staat niet zo charmant, dus hou de spiegel in de gaten. 


Ik bestelde deze pout paint bij Enchantra en je betaald €6,99 voor een tube. 


Hoe vind jij de kleur bij mij staan?