vrijdag 11 april 2014

China glaze 1261 This is tree-mendous


Toen ik een tijdje terug een bestelling bij Enchantra plaatste had ik een paar euro tekort om de verzendkosten gratis te krijgen. Daarom deed ik deze groene glitter nagellak erbij in mijn winkelmandje. 


Ik had al twee lakjes van China glaze in mijn stash. Een roze en een roze met textuur effect. Deze lakjes bevallen me erg goed en daarom besloot ik deze keer voor een glitterlak te gaan.


De lak zit in een behoorlijk groot flesje die maar liefst 14 ml bevat. Het flesje zelf is doorzichtig en heeft een zwarte dop. Doordat het flesje doorzichtig is kun je goed zien welke lak er in zit en dat maakt hem makkelijk te vinden in mijn nagellak rek. De lak is 36 maanden houdbaar. 


De lak heet 1261 This is tree-mendous en het is een glitter nagellak met hoofdzakelijk groene glitters, maar er zitten ook een paar gouden in. 


Ik dacht eerst dat het een lak was voor over een andere lak, maar deze lak dekt in twee laagjes en dat maakt hem een ware eye catcher. Wat me opvalt met het aanbrengen is dat de lak heel snel droogt. Meestal is dit een drama met dit soort glitter lakken, maar met deze gelukkig niet. 

Helaas heeft deze lak ook een heel groot nadeel. Ik heb hem namelijk slechts 12 uurtjes kunnen dragen en toen waren er al mega veel stukken lak uit. Zonde. 


Zonde dat deze lak zo slecht houd op mijn nagels. Voor mij is dit een miskoop! Ik betaalde 4 euro voor deze lak.


Heb jij lakjes van China glaze in je bezit?