donderdag 10 april 2014

De voorjaarsschoenen van VanHaren


Zoals jullie misschien al weten ben ik enorme schoenenfreak! Ik heb zelf meer dan 100 paar en het meeste daarvan komt bij mijn favoriete schoenenwinkel vandaan namelijk de VanHaren. Ook in de nieuwe voorjaarscollectie zitten weer een hoop leuke modellen en vandaag deel ik er een aantal met jullie.

Enkellaarsjes: 


1. Metallic zilveren laarsjes met een hakje 
2. Mint groene laarsjes met een hak
3. Cut out boots met een hak 
4. Beige sleehakken met een peeptoe

Mijn favoriet van deze foto is nummer 1. De hak is leuk, de kleur is leuk en ik vind het gevlamde een extra leuk effect geven. 



5. Grijze laars met kraaltjes
6. Bruine veterlaarsjes met een blokhak
7. Licht bruine laarsjes met een hak
8. Witte laarsjes met steentjes op het bandje

Mijn favoriet op deze foto is nummer 6. Deze heb ik zelf al een tijdje en in eerste instantie vond ik ze niet zo, maar de mensen die zagen dat ik ze aan had reageerden zo leuk dat ik toch overtuigd was en ze kocht. Sindsdien heb ik ze erg veel gedragen. Ik heb er alleen andere veters in gedaan, omdat ik die erin zaten te stijf vond. 

Sportschoenen: 


9. Blauwe halfhoge gympen met kleine studs op de neus
10. Mint groene linnen gympen 
11. Groene halfhoge gympen met studs op de zijkant
12. Halfhoge adidas gympen met gouden details

Mijn favoriet op deze foto is nummer 12. Ik vind de gouden accenten er erg gaaf op. 


13. Mintgroene linnen sneakers
14. Crème kleurige gymp
15. Roze linnen sneakers
16. Blauw kleurige gymp

Mijn favoriet op deze foto is nummer 14. Nummer 13 en 15 heb ik al en nummer 14 wil ik dit voorjaar zeker kopen. Ik vind de kleur super en ze zijn ook goed te betalen.


17. Mintgroene sneaker
18. Witte sneaker met grijze veters
19. Licht roze sneaker met bruine veters
20. Linnen gymp met aztec print

Mijn favoriet op deze foto is nummer 18. Ik vind de grijze veters een leuk effect geven en wit is altijd leuk voor het voorjaar. 

Pumps: 


21. Blauwe pumps 
22. Roze/oranje pumps
23. Witte pumps
24. Licht roze pumps met een metallic hak. 

Mijn favoriet op deze foto is nummer 24. Ik vind het metallic accent geweldig op de hak, maar helaas kan ik het niet zo goed volhouden op dit soort palen. 


25. Zwarte pumps met een bandje op de enkel
26. Blauwe pumps met een dikke hoge hak
27. Roze pumps met studs op de hak
28. Bruine pumps met steentjes op de hak

Mijn favoriet op deze foto is nummer 25. Ik vind ze erg chic en het bandje maakt het helemaal af. 

Ballerina's: 


29. Groene ballerina's met een strikje
30. Roze ballerina's met een franje op de neus
31. Licht roze ballerina's met een zilveren randje
32. Blauwe leren ballerina's 

Mijn favoriet op deze foto is nummer 29. 

De modellen die ik heb laten zien kosten tussen de €9,95 en €59,90 en zijn allemaal te vinden op de online shop en in de meeste winkels. 


Welke schoenen vind jij het leukst?