zondag 2 augustus 2015

Nyc nagellak 102 Brooklyn date


Het is al heel lang geleden dat ik mijn nagels voor het laatst heb gelakt, maar ik heb me voorgenomen om dat vanaf nu weer trouw wekelijks te doen. Ik lakte mijn nagels een tijdje terug met de lak 102 Brooklyn date van Nyc.


Brooklyn date komt uit de shine in a minute collectie van Nyc en de zit in een potje zoals we het gewend zijn van Nyc. Doorzichtig glas met een zwarte dop. De tekst op het potje is er in het wit op gedrukt en ik vind het een beetje goedkoop ogen in zijn geheel.


De inhoud van het potje is 9,7 ml wat een rare hoeveelheid is, maak er dan 9 of 10 van! De lak is na openen 30 maanden houdbaar en hij kost €2,49.


De lak heeft een donker roze/bruinige kleur en ik vind dit lakje leuk omdat hij eigenlijk voor alle seizoenen wel kan. Wel vind ik hem denk ik het leukste voor de herfstperiode.

Ik bracht op mijn nagels twee laagjes aan en ik merk dat hij in het begin een streperig effect geeft, maar uiteindelijk droogt dit glad op en de lak heeft een opvallende glans. De droogtijd van de lak is wat langer dan gemiddeld, maar niet overdreven lang.

De lak blijft verrassend lang mooi op mijn nagels zitten en ik heb hem pas na 4 dagen verwijderd omdat hij op een nagel lelijk was geworden. Verder zat het er nog mooi op op wat tipwear na.



Voor welk seizoen vind jij deze lak geschikt?