maandag 10 augustus 2015

Mijn leven in beeld week 32


Week 32 was me het weekje wel. Onze pc had te kampen met een vervelend virus wat niet verwijderd wou worden en mijn lichaam werkte ook niet echt mee. Helaas daarom deze week ook een matige hoeveelheid foto's!
Maandag 3 augustus: 

Als ik opsta eet ik mijn ontbijt op achter de computer. Ik bezoek dan mijn blog en ga mijn bloglovin lijstje deels door. 


Als vrij vroeg loop ik naar de AH. Ik haal hier voor het eerst Mineola's. Ik neem er 4 mee en ook 2 preien. Ik hoef maar €1,55 af te rekenen. Een koopje!

Om half 12 eet ik mijn lunch en daarna ga ik naar het werk.



Bij een bloemenzaak tegenover mijn werk stonden boeketten voor 1 euro. Volgens haar wat minder mooie, maar ik wou er een mee. Ik zeg dat ik even geld ga pakken en krijg hem zo mee en niet een, maar twee bossen! Lief!

s'avonds ben ik aan het bloggen.

Dinsdag 4 augustus:
zie plog

Woensdag 5 augustus:

Na een korte nacht word ik rond kwart over 8 wakker. Mijn buik heeft een rare bobbel en ik vind het maar bijzonder wat er allemaal mee gebeurd!


Rond 9 uur ga ik naar de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen. De sperziebonen kreeg ik gratis mee omdat de prijs onduidelijk was. Bedankt Jumbo!


Bij een drogist kocht ik een speen van Lief. Deze was afgeprijsd voor €2,49 en ik kon hem niet laten liggen!

In de middag kijk PLL en de film Sugar daddy's. Ik vind de film wel een aanrader! Verder tik ik wat artikelen en doe ik andere dingen voor de blog! Rond een uurtje of 3 stap ik op de fiets om naar mijn moeder te gaan. Ze had weer een leuk setje voor de baby gekocht! Zaterdag zien jullie deze in mijn gekocht en gekregen video. Rond een uurtje of 5 ben ik weer thuis en ga ik met mijn man langs de Karwei om betonblokken te halen. Helaas is in de middag een pijn in mijn hak gaan opspelen en dat wordt met het uur vervelender. 

Donderdag, vrijdag en zaterdag!

Helaas is het nu zo erg met mijn voet gesteld dat ik er bijna niet op kan lopen. Ik vermoed hielspoor. Doordat ik mijn hak probeerde te ontlasten heb ik mijn bekken teveel belast en het resultaat is pijn. Veel pijn. Ik ben dan ook 3 dagen weinig actief en buiten het werken om lig ik gestrekt op de bank en ik zoek al op tijd mijn bed op! 

Zondag 9 augustus: 

Ik knap weer wat op. Ik ben niet meer zo moe en heb bijna geen last meer van mijn bekken. In de ochtend hebben we gezellig buiten gezeten en rond een uurtje of 12 gaan we naar wat markten in de buurt! Rond een uurtje of 3 zijn we thuis en in de middag bezoek ik blogs. 


Als avondeten eten we zelfgemaakte pizza! Zo lekker.


Als ik Grolsch op de foto probeer te zetten is dat altijd een hoop gedoe. Bols is daar in tegen heel fotogeniek. Dit was de foto bij poging 1! 

In de avond bezoek ik nog wat blogs, tik ik dit artikel en kijken we de film The Bachelor! 


Hoe was jou week?