dinsdag 4 augustus 2015

Foodotd 3 augustus 2015


Ik probeer zo veel mogelijk gezond te eten. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de baby! Wel vind ik het ook belangrijk om te genieten. Nu ik zwanger ben gaat het eten niet meer zo makkelijk als eerst, maar ik doe mijn best! Vandaag laat ik zien wat ik gisteren allemaal heb gegeten. 

Ontbijt: 


Mijn ontbijt is altijd vrij wisselend. Deze keer heb ik in de Magic bullet een simpele smoothie gemaakt van een handje bosvruchten en melk. Daarbij eet ik een witte boterham met smeerkaas. Sinds een weekje lukt bruin brood eten me niet echt meer. Ik weet dat dit minder gezond is, maar het is niet anders!

Tussendoortje: 


Ik heb voor het eerst in mijn leven een mineola gegeten en ik vind het lekker! wat zurig, maar wel lekker fris!

Lunch: 


We hadden nog huzarensalade over van de bbq dus dit neem ik op een witte boterham. Ook eet ik een beschuitje met pure hagelslag.

Tussendoortje: 



Ik heb al vrij vroeg geluncht omdat ik moest werken. Nu zit er tussen de lunch en het avondeten zo'n 7 uur, dus ik heb een wat zwaarder tussendoortje gegeten. Een dubbel lekker! Dit is ontbijtkoek met een smeuïg laagje ertussen!

Avondeten: 


Ik maakte te laat een foto, dus de broccoli is al voor een deel op! Ook ben ik het vlees vergeten te fotograferen.

We aten als avondeten broccoli met een roomsausje, krieltjes met mayonaise en een speklap. De aardappeltjes en speklap waren bereid in de airfryer! Dit apparaat wil ik niet meer missen!

Tussendoor: 



Ik krijg al vroeg in de avond weer trek. Ik neem eerst een bord met wat salade en een uurtje later nog een bak met watermeloen parten! 


Door de dag heen heb ik twee glazen dubbel fris gedronken, een glas ranja en meerdere glazen water.


Wat eet jij voor ontbijt?